همشهری آنلاین: اوباما به تشدید بحران اقتصادی و افزایش سختی مردم آمریکا اذعان کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، رئیس جمهور آمریکا در نشستی با پل ولکر (Paul Volcker) مشاور ارشد خود گفت: بسیاری از خانواده‌ها به علت مشکلات اقتصادی دچار سختی و عذاب شدند اما ما به آنها کمک می‌کنیم. ما توانستیم در نظام بانکی و نظام اعتبار تا حدودی ثبات ایجاد کنیم و می‌خواهیم برخی از کارهای مالی طولانی مدت را انجام دهیم. ما باید درباره از بین بردن خطرات بازگشت مشکلات دقیق رفتار کنیم و می‌خواهیم با دیگر کشورها در این زمینه هماهنگی داشته باشیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل سی ان ان، اوباما گفت: از ما باید هزینه پزشکی را کاهش دهیم و نظام آموزشی خود را بهبود بخشیم تا کودکان خود را برای تولید علم و فن آوری آماده کنیم و همچنین خود را به سمت انرژی پاک سوق دهیم.

این مسائل اولویت‌هایی بود که در بودجه ما در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن گام‌های کوتاه مدت نیز برای بازگشت اقتصاد به مسیر خود گرفته شده است.

ظرفیت ما از بین نرفته است. ما موثرترین کارگران، بازرگانان و بزگترین دانشگاه‌ها و زیرساخت‌های باورنکردنی را در جهان داریم.

ما پویاترین اقتصاد بر پایه بازار آزاد را در جهان دارا هستیم البته مشکلات جدی داریم که در طی زمان ایجاد شده است و بسیاری از خانواده‌ها دچار سختی و عذاب شده‌اند.

آنها کار و خانه خود را از دست دادند اما ما به آنها کمک می‌کنیم و برای همین منظور    برنامه‌هایی برای مسکن ارائه دادیم و می‌خواهیم برای کمک به مشاغل کوچک گام‌های بعدی را نیز برداریم. 

کد خبر 77164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز