نهمین یادواره شهدای گردان شهادت و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید «علی‌اصغر صفرخانی» در مسجد جامع ابوذر برگزار شد.

يادواره شهداي گردان شهادت

به گزارش همشهری آنلاین، سردار محمداسماعیل کوثری در این یادواره به ترور روزانه ۲۵نفر از مردم به دست منافقان اشاره کرد و گفت: «منافقان فقط متعلق به دوره ما نبودند. در زمان پیامبر(ص) و ائمه(ع) بودند و در آینده هم خواهند بود.»

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ترورهای منافقان در دهه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: «منافقان در دهه‌ پنجاه یعنی از ۲۲بهمن سال۱۳۵۷ که انقلاب به پیروزی رسید، هزار و ۹۸۵نفر را ترور کردند. ۱۳هزار و ۵۲۸نفر را در دهه‌۶۰ و ۹۶۲نفر را در دهه۷۰ ‌ به شهادت رساندند و در  دهه‌۸۰ شاهد ترور و شهادت ۶۸۵نفر بودیم. فقط ۹هزار از شهروندان در سال۱۳۶۰ ترور شدند؛ یعنی روزانه ۲۵نفر از سوی منافقان شهید شدند.»

وی افزود: «بین این شهدا کاسب، بازاری، کارمند، بسیجی، سپاهی، نیروی کمیته‌ و ‌روحانی بود. ۴امام جمعه‌ ما را در شهرها و استان‌های مختلف به شهادت رساندند و ۶تیر همان سال، در این مسجد (ابوذر) اقدام به سوءقصد به جان مقام معظم رهبری کردند. فردای آن روز هم، واقعه هفتم‌تیر به‌وقوع پیوست و شهید بهشتی و ۷۲تن از یارانش را به شهادت رساندند.»

سردار کوثری با بیان اینکه صهیونیست‌ها و استکبار جهانی پشتیبان منافقان بوند، ادامه داد:‌ «مسعود رجوی که خود را مبارز به حساب می‌آورد، عامل استکبار جهانی و صهیونیسم شد و در لوای صدام حسین قرار گرفت. مردم وفادار به ولایت، چنان ایستادگی کردند و بلایی سرشان آوردند که به اردوگاه اشرف پناه بردند و در نهایت با تبانی و کمک صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها، به آلبانی رفتند؛ همان جایی  که این‌ روزها و شب‌ها، نیروهای امنیتی آلبانی به آنها حمله می‌کنند. حالا منافقان باید از آنجا هم بیرون بروند و دیگر جایی برای ماندن ندارند؛ چرا که اکنون برای همه ثابت شده چه خائن‌هایی هستند. آنها حتی به قوانین کشور آلبانی هم بی‌اعتنایی کردند و باید آواره شوند. اینها اثر خون شهداست که بر منافقین و استکبار گذاشته و خواهد گذاشت.»

منافقان هر روز ۲۵ نفر از ایرانیان را کشته‌اند

کد خبر 770536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha