همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج گفت: منافقینی که امروز ادعای راه امام و خط امام را دارند اما علیه اسلام، ولایت و انقلاب نقشه می‌کشند، از تروریست‌های دهه 60 خطرناک‌ترند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت شهدای مبارزه با ترور گفت: در زمانی که هنوز ارکان انقلاب مستحکم نشده بود، این شهیدان با خون پاکشان پرده تزویر را از چهره نفاق برداشته تا ملتی که تازه انقلاب و حاکمیت دین را تجربه می‌کرد، بیدار کند و از شعارهای فریبنده گروهک‌های مزدور شرق و غرب نجات دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ وی افزود: منافقین وقتی دیدند که با کشتن مسئولین نظام طرفی نمی‌بندند اقدام به کشتار مردم عادی که نشانی از انقلابی بودن داشتند، کردند.

نقدی در ادامه تصریح کرد: بدترین نوع ترورها آنهایی بود که در موقع افطار منافقین به در منزل افراد می‌رفتند و آنها را در زمان افطار و در مقابل خانواده به شهادت می‌رساندند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مسئله نفاق یک مسئله جدی و اساسی در پیش روی ما و همه مسلمانان است، اظهار داشت: بیشترین عرصه خودنمایی شیطان در چهره نفاق است. منافقین جدی‌ترین دشمنان خدا هستند و همیشه دستشان به جنایت آلوده است.

نقدی ادامه داد: امروز هم اسلام از خطر منافقین مصون نیست و جدی‌ترین تهدید منافقین هستند. منافقینی که امروز ادعای راه امام را دارند، و با ادعای خط امام می‌نشینند و بر علیه اسلام، ‌ولایت و انقلاب نقشه می‌کشند، از منافقین دهه 60 و اول انقلاب خطرناک‌ترند.

وی افزود: منافقین امروز از تروریست‌های سال 60 منافق‌ترند. چرا که آنها هر قدر هم که نفاق داشتند، سرانجام کفر خود را رو کردند و دست به اسلحه بردند. اما این منافقین در این سال‌ها بارها با آمریکا و صهیونیست‌ها همدستی کردند ولی هنوز هم تلاش می‌کنند چهره خود را موجه نشان دهند و هنوز هم دم از راه امام(ره) و انقلاب می‌زنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: البته وقتی رأس منافقین ملعون امروز با شاه جنایتکار بحرین می‌نشیند و رئیس دفتر خود را پیش او می‌فرستد تا از آنها کمک مالی بگیرد و یا وقتی که با ولیعهد و شاه عربستان همنشینی می‌کند و از او پول، رهنمود و خط می‌گیرد ولی در مقابل مردم حرفی دیگر می‌زند، باید بداند که مردم آنها را شناخته‌اند.

نقدی ادامه داد: آنها پول از این افراد می‌گیرند، فتنه می‌کنند ولی خجالت نمی‌کشند. این افراد در فتنه 88 رسوا شدند ولی باز امروز هم هنوز مدعی هستند. و هر شب افطار می‌دهند و جلسه می‌گیرند و نقشه می‌کشند برای روزهای آینده که چه آشوبی به پا کنند و چه طور به صحنه بیایند و یا خدای ناکرده گروهی از مردم را فریب دهند.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: وقتی به این منافقین می‌گوییم این چه کارهایی است که می‌کنید می‌گویند ما اصلاح طلبیم. آدم‌های فاسدی که تلاش می‌کنند خود را به راه امام منتسب کنند و فکر می‌کنند با دو بار به منزل امام رفتن مردم حرف آنها را باور می‌کند. آنها نمی‌توانند با این نفاق کسی را فریب و توطئه دیگری را شکل دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیداری امروز مدیون خون شهدای مبارزه با نفاق است، گفت: خیلی افراد پشت سر شهید بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر حرف می‌زدند و شعار می‌دادند و چه تهمتها و دروغ‌هایی را به این افراد نسبت می‌دادند اما شهادت این بزرگواران نقشه منافقین را از بین برد.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گروهک تروریستی پژاک اظهار داشت: 85 درصد از گروهک پژاک که برای ناامن کردن ایران تشکیل شده؛ از کردهای ایران نیستند زیرا مردم ایران با دیدن خون شهدای ترور بیدار شده‌اند و راه خود را پیدا کرده‌اند و آن 15 درصد یک عده آدم عقب‌افتاده هستند.

وی در پایان با بیان اینکه همه دنیا علیه استکبار شوریده و این مختص کشورهای اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر انگلیس در هر جای دنیا که حاضر شوند علیه آنها تظاهرات می‌شود.

 

کد خبر 143628
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز