سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: سارقان نقابدار که با استفاده از تاریکی شب اقدام به زورگیری از طعمه‌هایشان می‌کردند حین سرقت دستگیر شدند.

چندی پیش وقتی ماموران گشت کلانتری کهریزک در حال گشتزنی در حوزه انتظامی خود بودند، متوجه 4 موتورسوار نقابدار شدندکه قصد زورگیری از یک زن جوان را داشتند. ماموران کلانتری با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و در حالی که قصد به دام انداختن سارقان را داشتند در جریان یک تعقیب و گریز توانستند یکی از سارقان به نام حامد را دستگیر کنند.

جوان سارق در بازجویی‌های اولیه در کلانتری، به سرقت از دختر جوان با همدستی 3 نفر از دوستانش به نام‌های فرهاد، حمید و امیر اعتراف کرد و گفت: من و 3 عضو دیگر گروه، سوار بر 2 موتورسیکلت، در خیابان‌های شهرری اقدام به شناسایی سوژه‌هایمان می‌کردیم و سپس با استفاده از تاریکی شب با کشیدن نقاب به‌صورتمان دست به زورگیری می‌زدیم.

با این اعترافات، پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اداره آگاهی شهرری قرار گرفت و آنها در بررسی‌های اولیه از شاکیان دریافتند در تعدادی از سرقت‌ها، سارقان نقابدار کسانی را که اقدام به مقاومت کرده‌اند به‌شدت زخمی کرده‌اند.  با مشخص شدن این موضوع، عملیات پلیس برای ردگیری سارقان وارد مرحله جدی تری شد و سرانجام صبح دیروز 3عضو دیگر باند زورگیری نیز دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی – رئیس پایگاه نهم اداره آگاهی تهران- روز گذشته با اعلام این خبر گفت: متهمان اکنون با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برند تا تحقیقات تکمیلی درخصوص پرونده صورت گیرد.

همچنین بازپرس عباسی- رئیس شعبه 4 دادسرای شهرری- با صدور دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهمان از کسانی که توسط این 4 مرد خشن مورد زورگیری قرار گرفته‌اند خواسته است تا برای طرح شکایت به دادسرای شهرری مراجعه کنند.

کد خبر 76980

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز