جواد نکونام از خانواده استقلال است. ان شاالله در کارش موفق خواهد شد. به او تبریک می گویم اما فراموش نکنیم زمان را از دست دادیم . هر چه سریع تر باید لیست خروجی مشخص شود و نفراتی که مدنظرش هستند جذب شود.

شاهين بياني

شاهین بیانی بازیکن اسبق تیم استقلال اعتقاد دارد جواد نکونام اگر حاشیه ها را جمع کرده و نفرات مدنظرش را جذب کند می تواند نتایج درخشانی با این تیم بگیرد.

بیانی در گفت و گو با همشهری آنلاین با اشاره به انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال تاکید کرد: به این انتخاب امیدوار هستم. جواد نکونام از خانواده استقلال است. ان شاالله در کارش موفق خواهد شد. به او تبریک می گویم اما فراموش نکنیم زمان را از دست دادیم . هر چه سریع تر باید لیست خروجی مشخص شود و نفراتی که مدنظرش هستند جذب شود.

وی افزود: وقتی هر چه سریع تر تکلیف بازیکنان خروجی و نفرات مورد نیاز مشخص شود، با یک پیش فصل خوب که پشت سر بگذاریم لیگ را هم شروع خواهیم کرد.  سال قبل از این موضوع لطمه خوردیم. مربی (ساپینتو) شناختی روی تیم و فوتبال ما نداشت و همین موضوع باعث شد در نیم فصل اول امتیازاتی را از دست بدهیم. همین امتیازات باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم. اما امسال با اردو خوب و تمرینات آماده سازی مناسب می توانیم از همان شروع لیگ پرقدرت ظاهر شویم. مسابقات شروع فصل خیلی مهم است که با قدرت شروع کنیم.

این پیشکسوت استقلال درباره جذب بازیکنان جدید براساس ضعف های این تیم در فصل گذشته گفت: مهم اینکه است تیم جواد نکونام می خواهد با چه سیستمی بازی کند و براساس همین سیستم بازیکنان مورد نیازش را جذب کند اما بنا به اتفاقاتی که سال گذشته دیدیم به نظر استقلال باید از نظر بازیکنی ریزش کند. در فصل گذشته نفرات زیادی بودند که ما از آنها استفاده نکردیم ولی همه هم قرارداد های سنگین داشتند که باید پرداخت می شد. همین مسایل مالی باعث شد استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا دور شود.

بیانی افزود: امیدوارم هر چه سریع تر بازیکنانی که مدنظر آقای نکونام نیستند، جدا شوند و تیم را با 25-26 بازیکن ببینند. با توجه به اینکه در آسیا هم نیستیم همین تعداد بازیکن کافی است. فصل قبل 35-36 بازیکن داشتیم که زیاد بود. همه هم هزینه بر است. با حذف برخی بازیکنان می توانیم روی تیم های پایه استقلال به خصوص تیم امید هزینه کنیم تا بعد از سال ها از تیم های پایه برای تیم بزرگسالان بازیکن تغذیه کنیم. با توجه به شناختی که از نکونام و توجه او به بازیکنان جوان دارد امیدوارم توجه ویژه ای به تیم امیدها هم داشته باشد.

او با اشاره به شانس قهرمانی تیم استقلال در فصل پیش رو تاکید کرد: استقلال حتی وقتی مربی هم نداشته شانس قهرمانی داشته است . یعنی حتی در بدترین شرایط هم جزو مدعیان بوده و امسال که خوشبختانه شرایط مان بد نیست. مربی مان انتخاب شده است . نفرات خوبی هم داریم همه چیز مهیا است. هواداران هم از جواد فقط قهرمانی می خواهند. حتی نایب قهرمانی مورد قبول شان نیست.  پتانسیل قهرمانی هم داریم. نکونام از خانواده استقلال است و حاشیه‌ها را می‌شناسد. اگر حاشیه‌ها را جمع کند و نفرات مدنظرش جذب شوند موفق خواهد بود.

وی افزود: ساپینتو از تیم شناخت نداشت و همانطور که گفتم همین موضوع باعث شد نیم فصل را از دست بدهیم. در شرایط فعلی انتخاب نکونام بهترین گزینه بود، چراکه اگر بازهم مربی خارجی انتخاب می کردیم یک نیم فصل را از دست می دادیم تا او از تیم شناخت پیدا کند، چرا از فوتبال شناخت نداشت ولی نکونام از فوتبال ما شناخت دارد از استقلال شناخت دارد و این خود برگ برنده است.

کد خبر 768441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha