مسابقات انتخابی پرتاب دارت استان‌های کشور روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به میزبانی باشگاه دارت ناوک ایران در فرهنگسرای بهمن واقع در خیابان شهید علیرضا وفایی منطقه۱۶ برگزار می‌شود.

قاسمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، این دوره از مسابقات انتخابی دارت کشور در روز نخست از ساعت ١٧ چهارشنبه ٢٧ اردیبهشت ماه بین ٨ نفر از بانوان برگزار  و روز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت‌ماه نیز نفرات برگزیده آنان با ١٦ نفر برتر دوره قبل رقابت خواهند کرد. 

همچنین مسابقات انتخابی دارت ویژه آقایان نیز از ساعت ١٧ پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت برگزار می‌شود و ٨ نفر برتر، صبح روز جمعه با ١٦ نفر برتر دوره قبل از بین استان‌های مختلف کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات انتخابی مشخص شوند.

مسابقات انتخابی پرتاب دارت کشور در چهار فصل از سال برگزار می‌شود و جوایز این دوره از مسابقات در قالب نقدی و غیر نقدی به ارزش دویست میلیون تومان از سوی حامیان مالی باشگاه ناوک ایران در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا با شماره تلفن همراه : ٠٩١٢٢٨٧٤٩٨٩ (دهقانپور) تماس بگیرند.

کد خبر 761079

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha