کودکان ساکن محله‌های تهران می‌توانند با حضور در فرهنگسرای‌ بهمن و شرکت در برنامه «نهال کتاب» با اصول و مبانی علم ستاره‌شناسی آشنا شوند.

فرهنگسرای بهمن

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : این‌روزها آشنایی کودکان با مبانی علوم نوین و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی به نوعی از تامین نان شب هم واجب‌تر شده است. از همین روی کتابخانه تخصصی کودکان فرهنگسرای بهمن در برنامه‌ هفتگی نهال کتاب با حضور «علیرضا ولی‌یاری» کارشناس کانون نجوم فرهنگسرای بهمن، ضمن ساخت ماکت برخی عناصر علمی مثل ساعت آفتابی، کودکان را با مبانی علم نجوم و سیارات و برخی ستارگان آشنا و با بیان ساده موقعیت سیاره زمین در قاموس منظومه شمسی را برای کودکان ۵ تا ١٠سال، بازگو می‌کند.

گفتنی است؛ برنامه علمی آموزشی «نهال کتاب» روزهای پنجشنبه از ساعت ١٠تا ١٢ در کتابخانه تخصصی «باران» فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود و این کتابخانه در برنامه هفتگی «نهال کتاب» با مشارکت کانون نجوم زاوش، کودکان را با ستارگان و مبانی علم نجوم آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از برنامه‌های کتابخانه باران می‌توانند به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید علیرضا وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا با شماره تلفن : ۵۵٠۵٨٤٣٧-٠٢١تماس بگیرند.

کودکان‌ تهرانی در فرهنگسرای بهمن ستاره‌شناس می‌شوند

کد خبر 769699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha