عاشق بچه‌هاست. برای همین عجیب نیست که سراغش را در نزدیک‌ترین خانه فرهنگ محل زندگی‌اش در کنار بچه‌ها بگیریم. بچه‌های محله مهران خارج از قاب تلویزیون با خانم بازیگر همراه شده‌اند.

سوسن مقصودلو

همشهری آنلاین- سمیرا باباجانپور: سوسن مقصودلو را بچه‌های محله مهران به‌خوبی می‌شناسند. مقصودلو از آن دست هنرمندانی است که نسبت به محله خود بی‌تفاوت نیست. خودش می‌گوید: «من سال‌ها علاوه بر بازیگری به‌عنوان کارشناس هنری فعالیت کرده‌ام. از طرفی ساکن محله مهران هستم. برای همین وقتی پیشنهاد فعالیت فرهنگی برای محله‌ام به من داده می‌شود باذوق می‌پذیرم. چون معتقدم حضور در خانه‌های فرهنگ محله فرصت خوبی است تا هنرمندان تجربیاتشان را در اختیار شهروندان قرار دهند.»

خواندنی‌های بیشتر را اینجا بخوانید

حضور مقصودلو در نزدیک‌ترین خانه فرهنگ محل زندگی‌اش یعنی خانه فرهنگ باصفا باعث شد تا نوجوانان این خانه فرهنگ در زمینهٔ هنرهای نمایشی فعال شوند. او می‌گوید: «به نظرم هنرهای نمایشی تأثیر ماندگاری در امر آموزش کودکان دارند برای همین با کودکان و نوجوانان این خانه فرهنگ همراه شده‌ام. به نظرم کمکی که تئاتر می‌تواند به حل معضلات نوجوان کند با هیچ‌چیز دیگر قابل‌مقایسه نیست. دوست دارم برای نوجوانان محله کاری انجام دهم. دوست دارم نوجوانان در خانه فرهنگ محله فیلم ببینند. کلاس قصه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی داشته باشند. گروه تئاتر تشکیل بدهند و فیلم نقد کنند. چون هنرهای نمایشی هیجانات یک نوجوان را تخلیه می‌کند و این برای نوجوان امروز ضروری است.»

کد خبر 759008

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha