همشهری‌آنلاین: شبکه‌های العالم و پرس تی وی توانستند به خوبی جنایت صهیونیست‌ها را به جهانیان نشان دهند

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرافراز معاون برون مرزی سازمان صدا و سیمادر همایش غنچه‌های مقاومت افزود: البته پیش از آغاز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه نیز این دو شبکه با تولید گزارش‌های زنده و مستند‌های قوی توانستند موجب افزایش آگاهی عمومی در جهان به ویژه جهان عرب شوند.

وی اظهارداشت: در این گزارش‌ها سعی شد میزان تاثیر مشکلات تحریم و محاصره مردم غزه ارزیابی شود.

معاون برون مرزی گفت: در زمان جنگ نیز شبکه‌های پرس تی وی و العالم روزانه 10 تا 18 ساعت اخبار و تصاویر جنگ غزه را به صورت مستقیم پخش کردند.

وی افزود: افکار عمومی اروپا و آمریکا درحالی از طریق شبکه پرس تی وی جنایات صهیونیست‌ها را مشاهده کردند که تا پیش از حمله زمینی آنان، سکوتی مرگبار بر شبکه‌های غربی سایه افکنده بود.

سرافراز گفت: زمانی که مردم انگلیس صحنه‌های واقعی جنگ غزه را از طریق پرس تی وی مشاهده کردند، دولت انگلیس و رسانه‌های آن کشور را به واکنش درمقابل این جنایات مجبور کردند.

وی تاکید کرد: برای شبکه‌ای مانند بی بی سی خجالت آور است که اخبار مربوط به جنگ غزه و جنایات صهیونیست‌ها را تا آن حد سانسور کرد.

معاون برون مرزی صدا و سیما افزود: در حال تولید دو مستند قوی از جنگ غزه هستیم تا گوشه‌ای از واقعیت‌های موجود را به جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه باید فراخوانی از مستندهای فیلمسازان درخصوص جنگ غزه انجام داد و به بهترین‌ها جوایزی اهدا کرد، گفت: باید برای نشان دادن جنایات صهیونیست‌ها تلاش کرد

کد خبر 75400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز