همشهری آنلاین: بیش از 150 کودک و نوجوان تهرانی با حضور در مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در آستانه سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اعضای پسر و دختر بیش از 50  کتابخانه کانون استان تهران همراه مربیان و مسؤولان کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر و کانون، صبح روز 9 بهمن با نثار گل بر مرقد امام خمینی(ره) بر ادامه راه آن عزیز و آرمان‌های او تأکید و به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.  
 
همچنین بیانیه‌ای توسط یکی از اعضای مراکز کانون تهران به نمایندگی از کودکان و نوجوانان ایرانی خوانده شد که در آن یاد امام و شخصیت‌های بزرگ و تأثیر‌گذار در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و شهدای انقلاب مانند شهید چمران، شهید همت و شهید فهمیده گرامی داشته شده است.

در این بیانیه، اعضای کانون استان تهران با تأسی از آیین امام حسین(ع) و حماسه شگفت عاشورا، بر این نکته تأکید کرده‌اند که آرمان‌های بزرگ امام راحل را پاس می‌دارند و همچون کوه‌های استوار و سروهای قد کشیده به مانند پدران انقلاب‌آفرین و دلاور مردان و زنان فجرآفرین در برابر هر چه ظلم و فساد است می‌ایستند.

در پایان این بیانیه هم خطاب به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی آمده است: تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع خواهیم کرد و راه و روش امام مهربان را ادامه خواهیم داد. و با تمام وجود از آنچه به یادگار گذاشته‌اید، یعنی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی محافظت می‌کنیم. سپس می‌ایستیم و جاودانگی خاک پر مهر ایران را هم صدا با فجرآفرینان پنجاه و هفت فریاد می زنیم.

کد خبر 74156

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز