اگر علاقه‌مند به نویسندگی هستید و دلتان می‌خواهد با شناختن قالب‌ها و عناصر داستانی دست به قلم شوید و داستان کوتاه و رمان بنویسید، این روزها سری به فرهنگسرای سلامت بزنید.

نویسندگی خلاق

به گزارش همشهری آنلاین، کتابخانه فرهنگسرای سلامت، کارگاه آموزش نویسندگی را به رایگان برای نوجوانان علاقه‌مند به نویسندگی برگزار می‌کند. در این کارگاه آموزشی قرار است «ساره ملکی»، نویسنده، ضمن معرفی آثار شاخص ادبیات داستانی کودک و نوجوان، درباره قالب‌های داستانی، کتاب تصویری، رمان گرافیکی، داستان کوتاه، عناصر داستان، شخصیت‌پردازی، زبان، بازی‌های نوشتاری و...  مطالب مفیدی را ارائه کند. این نویسنده سپس از شرکت‌کنندگان می‌خواهد داستان‌های کوتاه و آثار ادبی خود را بخوانند تا کارشناس برنامه نقاط قوت و ضعفشان را یادآوری کند و آنها را برای نوشتن آثاری پخته‌تر راهنمایی کند.

قرار است در این کارگاه علاوه بر الفبای داستان‌نویسی، هر آنچه شما را به رویای نویسنده شدن نزدیک می‌کند، یاد بگیرید. پس فرصت استثنایی را از دست ندهید و برای شرکت در این کارگاه‌ها روزهای ۴، ۱۱، ۱۸ و ۲۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به کتابخانه فرهنگسرای سلامت به نشانی میدان الغدیر، بلوار دلاوران، بلوار آزادگان بروید.

کد خبر 736721

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha