یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
۴ نفر

در روزها و هفته‌های اخیر، شهر تهران روزهای آلوده‌ای را سپری کرد و حتی هوا در شرایط ناسالم قرار گرفت. اما راهکار چیست و چه باید کرد؟ برای یافتن راه‌حل، مدیریت شهری منطقه ۲ مسابقه‌ای را برپا کرده است.

آلودگی هوا

به گزارش همشهری آنلاین، حوزه ترافیک شهرداری منطقه ۲، در هر فصل جشنواره ترافیکی با عنوان «آموزواره‌های فصلی حرکت» برگزار می‌کند. هدف از این جشنواره ارتقای فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن دانش رفتارهای ترافیکی بین شهروندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان بوده و هر فصل هم موضوعی برایش انتخاب می‌کند.

حالا در فصل زمستان و با توجه به اینکه آلودگی هوا باعث رنجش شهروندان شده، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ محور این جشنواره ترافیکی را «هوا خوب می‌شود اگر...» قرار داده است. این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان است و این عزیزان می‌توانند در بخش‌های نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه‌ای و خاطره شرکت کنند.

برای شرکت در جشنواره هم کافی است که آثار را به مدرسه یا نزدیک‌ترین سرای محله تحویل دهند یا به شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۹۹۴۲۷۴ ارسال کنند. «محمدحسین کریمی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۲ می‌گوید: «برترین آثار پس از داوری، به شهرداری تهران ارسال می‌شوند. همچنین جوایزی برای برگزیده‌ها در نظر گرفته می‌شود.»

مهلت شرکت در این جشنواره ۳۰ بهمن ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند در این مدت آثار خود را تحویل دهند.

کد خبر 733416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha