طراحی سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس منطقه ۵ برعهده شهروندان منطقه ۵ گذاشته شد.  

ايستگاه اتوبوس

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۵، درباره این فراخوان گفت: «در محدوده این منطقه ۳۷۶ ایستگاه اتوبوس وجود دارد. از این تعداد ۲۲۷ ایستگاه با احتساب ۳۰ ایستگاه «بی آر تی» سرپناه دارند. برای ایجاد انسجام و هویت‌بخشی به منظر شهری در نظر داریم شکل و شمایل این سرپناه‌ها را تغییر دهیم و برای جلب مشارکت شهروندان، طراحی این ایستگاه‌ها برعهده اهالی بگذاریم.»

«مهدی نوروزی» افزود: «پیش‌بینی شده است طراحی سرپناه‌ها بر مبنای معماری اسلامی و ایرانی و متناسب با فرهنگ کاربری‌های آموزشی، مذهبی و... و. باشد و امکان شرکت همه شهروندان در این مسابقه وجود دارد.» او با اشاره به اینکه طول ایستگاه اتوبوس‌ها ۴ تا ۸‌متر و عرض‌شان ۸۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر است، افزود: «شهروندان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را در قالب Jpj و با توجه به ابعاد ایستگاه‌ها طراحی و تا ۳۰ آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۵ درباره استفاده از طرح‌های شهروندان گفت: «به ۳ نفر از برندگان این مسابقه جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود، هم‌چنین بهترین طرح‌ها در ایستگاه‌ها نصب خواهند شد.»

علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را به شماره واتس آپ ۰۹۹۹۹۹۸۰۰۹۰ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی جنت‌آباد مرکزی، بعد از بزرگراه شهید همت، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵، دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند.  
 

کد خبر 633564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha