معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ از معرفی و تقدیر از آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت در این منطقه خبر داد.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی منطقه ۱۱، «حسن هدایی» با حضور در مدارس جلال آل‌احمد و رهنما از دانش‌آموزان منتخب آموزواره فصلی حرکت تقدیر کرد و گفت : «این آموزواره که توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شده، دومین آموزواره فصلی شهرداری تهران است که در تابستان سال‌ جاری در محورهای موتورسیکلت آگاه و یک روز در شهرک آموزش ترافیک انجام شد. »

به گفته هدایی، «گردش تابستانی ایمن در شهر» موضوع اصلی‌آموز واره انجام شده بود که از طریق نصب بنر و فضای مجازی در میان شهروندان اطلاع‌رسانی شد. سپس بر طبق دستورالعمل معاونت آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک آثار دانش‌آموزان شرکت‌کننده، در چهار بخش  نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه‌ای و خاطره به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

او درباره زمان اختامییه و مدت ارسال آثار توضیح داد : «‌مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد امسال بود که ۱۱۰ اثر نیز در این‌ بازه زمانی به دبیر خانه ارسال شد. در آخرین ماه فصل تابستان نیز آثار برگزیده انتخاب و در اختتامیه از منتخبان تقدیر به عمل آمد. »

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه ١١ در پایان با اشاره به نصب آثار ارسالی در ایستگاه‌های اتوبوس افزود: «‌برای آشنایی شهروندان از نزدیک با آثار دانش‌آموزان و نوع نگاه آنها به مسائل ترافیکی و ایمنی عبور و مرور آثار برگزیده هر منطقه در رشته نقاشی برای نصب در ایستگاه اتوبوس نزدیک مدارس چاپ و نصب می‌شود. »

کد خبر 715893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha