همشهری‌آنلاین: کتاب رفتار غیر کلامی در روابط میان فردی نوشته ریچموند و مک کروسی با ترجمه فاطمه سادات موسوی و ژیلا عبدالله پور با ویراستاری و اشراف دکتر غلامرضا آذری به بازار کتاب عرضه شد

به گزارش همشهری آنلاین این کتاب که از سوی انتشارات دانژه عرضه عمومی شده است، یکی از رایج‌ترین و معروف‌ترین حوزه‌های علم ارتباطات، یعنی ارتباطات غیر کلامی را به معرفی، تشریح و تبیین می‌گذارد.

دردنیای شگفت انگیز و پر رمز و راز ارتباطات انسانی، هر فردی به عنوان عضوی از جامعه، مشحون کنش‌ها و واکنش‌های غیر کلامی فراوان است و اگر به دقت در آن بنگریم متوجه اثرات بسیار پر قدرت نشانه‌ها، علایم، حرکات و رفتارهای میان فردی می‌شویم که نه تنها جالب است بلکه ما را به گسترهی وسیعی از پیام‌های خاموش و بی‌صدا میان انسان‌ها رهنمون می‌سازد.

نویسندگان این درسنامه تحلیلی که خود از استادان و متخصصان این حوزه ارتباطی به شمار می‌روند ما را به سفری آموزشی در جهان رفتارهای غیر کلامی در روابط میان فردی دعوت می‌کنند و با ارائه اسناد و پژوهش‌های کمی و کیفی برقوام و استحکام نظریه و تحقیق در این حوزه می‌افزایند.

کتاب «رفتار غیرکلامی در روابط میان فردی» در 16 فصل با قیمت 10 هزار تومان در 592 صفحه به بازار کتاب عرضه شده  است. مقدمه نسبتا مفصل و تحلیلی دکتر غلامرضا آذری از جمله ویژگی‌های این کتاب است.

پیش از این کتاب تاریخ تحلیل علم ارتباطات با ترجمه آذری ، از سوی انتشارات دانژه به بازار کتاب عرضه شده بود.[انتشار تاریخ تحلیل علم ارتباطات]

کد خبر 73303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز