از فرهنگسرای اشراق خبر رسیده که علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار است دوشنبه ۱۲ دی‌ماه در این فرهنگسرا دورهمی داشته باشند و با کتابی به نام «شیوه نگارش» آشنا شوند.

نقد کتاب

به گزارش همشهری آنلاین، این برنامه در قالب سلسله نشست‌های دوستی با کتاب و با حضور «صغری دلداده بارانی»، نویسنده  و مدیر کانون ادبی این فرهنگسرا، برگزار می‌شود. کتاب «شیوه نگارش» همان‌طور که از نامش پیداست شرحی از روش‌های نگارش، نگارش ادبی و راهکارهای درست‌نویسی را در خود  جای داده و در این دورهمی بلندخوانی، روان‌خوانی و روخوانی آن انجام می‌شود. کتاب «شیوه نگارش» به قلم نویسنده، شاعر، ادیب و پژوهشگر نام آشنای معاصر «مرتضی کاخی » نگاشته شده. این کتاب ۴۸۲ صفحه‌ای در قطع رقعی توسط انتشارات امیرکبیر منتشر و به قیمت ۱۳۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اگر کنجکاوید اطلاعات بیشتری از نویسنده کتاب داشته باشید، بد نیست بدانید مرتضی کاخی که از رفقای گرمابه و گلستان مهدی اخوان ثالث بوده، دستی در عالم سیاست هم داشته و  روزگاری در کسوت دیپلمات ارشد ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در عقد قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر ایفا کرده است.

همه اینهارا گفتیم تا شوق و انگیزه شما را برای حضور در این نشست کتابخوانی بیشتر کنیم. پس، قرار ما روز دوشنبه ساعت ۹ صبح در کتابخانه فرهنگسرای اشراق. فرهنگسرای اشراق کجاست؟ تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره (شهید ناهیدی)، روبه‌روی ایستگاه متروی فرهنگسرا. اگر اطلاعات بیشتری درباره این برنامه ادبی می‌خواهید با شماره  ۷۷۳۵۹۲۲ تماس بگیرید.

کد خبر 731684

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha