مرد مسافرکش که بعد از ربودن یک زن، قصد انتقال وی به خانه‌اش را داشت، وقتی با فرار گروگان خود مواجه شد.

سناریوی عجیبی طرح کرد تا پلیس نتواند او را دستگیر کند اما وقتی از سوی پلیس دستگیر شد از نقشه خود برای ربودن زن جوان پرده برداشت.

شامگاه 19 دی‌ماه، ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض از طریق تماسی تلفنی متوجه شدند یک زن که از سوی مرد جوانی ربوده شده بود، توسط ساکنان خیابانی در غرب تهران نجات پیدا کرده است.

با این گزارش، ماموران برای بررسی موضوع عازم محل حادثه شدند و به تحقیق از زن جوان پرداختند. این زن در تشریح ماجرا به ماموران گفت: ساعتی قبل برای رفتن به خانه‌ام در غرب تهران سوار پرایدی شدم که 3 مرد سرنشین آن بودند.

بعد از طی مسیری کوتاه، آنها از ماشین پیاده شدند و مرد راننده که می‌دید من تنها مسافر او هستم با چاقو مرا تهدید کرد و گفت که اگر سر و صدا کنم مرا خواهد کشت. او سپس در گوشه‌ای توقف کرد و دست‌ها و دهانم را با چسب بست و به راهش ادامه داد.

در حالی که وحشت همه وجودم را فرا گرفته بود، سعی کردم هر طوری شده دست‌هایم را باز کنم و درست زمانی که مرد راننده مقابل خانه‌ای توقف کرده بود تا مرا به آنجا منتقل کند، موفق به این کار شدم.

بعد از آن به سرعت از ماشین پیاده شدم و شروع به داد و فریاد کردم. مرد راننده با مشاهده این صحنه به طرفم دوید و مرا به باد کتک گرفت اما زمانی که قصد داشت مرا دوباره سوار خودروی خود کند چند نفر از ساکنان محل به کمک من آمدند.

مرد راننده که دستپاچه شده بود ابتدا به آنها گفت که این زن همسرم است و بیماری روانی دارد و من می‌خواهم او را به بیمارستان منتقل کنم اما وقتی ساکنان محل قصد داشتند او را دستگیر کنند، وی با چاقو آنها را تهدید کرد و بعد از آن سوار خودروی خود شد و پا به فرار گذاشت.

بعد از اظهارات زن جوان و تأیید حرف‌های او توسط شاهدان حادثه، ماجرا به دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی تهران گزارش شد و به دستور دادیار پرونده تحقیقات کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی و دستگیری مرد مسافرکش آغاز شد.

تلاش برای فرار از دست پلیس

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، مرد جوانی به نام رامین به اداره پلیس رفت و مدعی شد یک سارق ناشناس خودروی پراید او را به سرقت برده است.

«چند روز قبل مردی را به‌عنوان مسافر سوار خودروام کردم اما در بین مسیر او با چاقو شروع به تهدید من کرد و بعد از آنکه دست و پایم را بست، مرا به بیرون پرت کرد و با سرقت خودروام پا به فرار گذاشت.»  مرد جوان در حالی این ادعا را مطرح می‌کرد که بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد خودروی وی همان خودرویی است که زن جوان به وسیله آن ربوده شده بود.

از آنجا که این مرد مدعی بود خودروی او چند روز قبل به سرقت رفته و وی به جای آنکه همان روز ماجرا را به پلیس اطلاع دهد، بعد از گذشت چند روز به کلانتری رفته بود، ماموران به اظهارات این مرد مشکوک شدند. بنابراین زن جوان را به اداره آگاهی دعوت کردند و این زن وقتی مقابل رامین قرار گرفت، او را شناخت و گفت که این مرد همان کسی است که قصد ربودن وی را داشت.

اعتراف مرد راننده

با مشخص شدن این موضوع، رامین بازداشت شد و در جریان بازجویی‌ها پرده از نقشه‌ خود برای ربودن زن جوان برداشت.

این مرد در اظهاراتی عجیب مدعی شد: به خاطر مشکلات مالی که داشتم تصمیم گرفتم از مسافران سرقت کنم. به همین خاطر این زن را به‌عنوان مسافر سوار خودروام کردم و وقتی بقیه مسافران از ماشین پیاده شدند تصمیم گرفتم با تهدید چاقو او را ربوده و اموالش را به سرقت ببرم.

اما وقتی او موفق شد از دست من فرار کند از ترس اینکه پلیس از طریق ردگیری خودرو مرا دستگیر کند، نقشه‌ای طرح کردم و مدعی شدم خودروی من توسط یک سارق زورگیر به سرقت رفته است.

سرهنگ عباسعلی محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ- با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات مرد جوان برای وی قرار قانونی صادر شد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 73082

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز