یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

گروه حوادث: تصادف موتور سیکلت و خودروی سواری، راز سارق مسلح را فاش کرد.

این مرد مسلح که بعد از تصادف مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود، وقتی قصد فرار از آنجا را داشت، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

تصادف بی‌موقع

ظهر 21 شهریور امسال، ماموران اورژانس تهران در جریان تصادفی در شرق تهران قرار گرفتند و به سرعت عازم محل حادثه شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این تصادف بین یک خودروی سواری و موتورسیکلت رخ داده و بر اثر آن راکب موتورسیکلت مجروح شده است. بنابراین مرد مجروح به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

زمانی که پزشکان بیمارستان، قصد پانسمان این مرد را داشتند، متوجه رفتار مرموز او شدند. وقتی مشخص شد مرد جوان قصد فرار از بیمارستان را دارد، ماجرا به پلیس گزارش شد و دقایقی بعد،  اکیپ تجسس کلانتری 168 در بیمارستان حضور یافتند. 

ماموران، با مشاهده مرد مرموز تصمیم به بازرسی بدنی وی گرفتند اما مرد مجروح که از دیدن آنها شو‌که شده بود سعی کرد به بهانه‌های مختلف از این کار جلوگیری کند.

از آنجا که ظن ماموران به این مرد بیشتر شده بود، بازرسی بدنی از وی آغاز شد و ماموران با کشف یک اسلحه کمری مجهز به صدا خفه کن و تعدادی فشنگ از جوان مجروح، وی را دستگیر کردند.

حسینی - بازپرس شعبه 2 دادسرای شهرری - با اعلام این خبر گفت: بعد از انتقال مرد مسلح به اداره پلیس، مشخص شد این مرد یک سارق سابقه‌دار است که 10 فقره سابقه زورگیری مسلحانه و اعتیاد در پرونده‌اش به چشم می‌خورد. 

وی افزود: درحالی‌که تحقیقات نشان می‌داد این مرد به تازگی از زندان آزاد شده است، بازجویی‌های تخصصی از وی آغاز شد اما او مدعی بود که اسلحه و فشنگ‌ها را مدتی قبل از مرد غریبه‌ای خریداری کرده و تا حالا هیچ سرقتی انجام نداده است.

بازپرس حسینی ادامه داد: اظهارات مرد مسلح در حالی بیان می‌شد که کارشناسان اسلحه‌شناسی بعد از بررسی‌های تخصصی اعلام کردند که از اسلحه وی تیر شلیک شده است.

بنابراین، بازجویی‌های تخصصی از مرد جوان از سر گرفته شد اما او همچنان مدعی است که هیچ سرقتی انجام نداده است.

از آنجا که احتمال می‌رود متهم با استفاده از اسلحه‌اش سرقت‌های مختلفی را انجام داده باشد، بازپرس شعبه 2 دادسرای شهرری با صدور دستور چاپ عکس این مرد در روزنامه‌ها از مالباختگان احتمالی خواست برای شکایت از وی به کلانتری 168 شهرری واقع در خیابان 13 آبان یا دادسرای شهرری مراجعه کنند.

کد خبر 70278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز