گروه حوادث: قاچاقچی جوان بعد از جاسازی ماهرانه 800 گرم مخدر شیشه در بلندگوهای کامپیوتر، قصد انتقال این محموله به اهواز را داشت، اما قبل از سوار شدن به هواپیما در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد

شامگاه یکشنبه گذشته، ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر فرودگاه مهرآباد تهران، هنگام کنترل لوازم مسافران پرواز تهران- اهواز، به مرد جوانی که بلندگوهای کامپیوتر را حمل می‌کرد مشکوک شدند.

وقتی ماموران قصد بازرسی وسایل این مرد را داشتند، وی با گفتن جملات ضد‌و نقیض قصد داشت آنها را از این کار منصرف کند، اما همین کار او باعث شد ظن پلیس به وی بیشتر شود و به این ترتیب ماموران در جریان بازرسی دقیق بلندگوها با بسته‌هایی مواجه شدند که حاوی 800 گرم مواد‌مخدر شیشه بود و به این ترتیب  مرد جوان را دستگیر کردند.

متهم که محمود نام دارد، صبح دیروز وقتی مقابل قاضی رودگر- بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه فرودگاه‌های تهران- قرار گرفت مدعی شد: یک روز قبل برای تحویل گرفتن گوشی تلفن همراهم از نمایندگی آن، از اهواز به تهران آمدم اما هرچه در خیابان جمهوری به‌دنبال این نمایندگی گشتم نتوانستم آن را پیدا کنم.

ساعاتی بعد زمانی که در حال قدم زدن در این خیابان بودم فروشنده دوره گردی را دیدم که قصد فروش بلندگوی کامپیوتر را داشت.

از آنجا که این بلندگو نو بود و قیمت خوبی داشت آن را خریدم ولی هنگامی که قصد داشتم به اهواز برگردم ماموران به من مشکوک شدند و در بازرسی داخل بلندگو، محموله شیشه را کشف کردند.

قاضی رودگر بعد از شنیدن ادعا‌های متهم برای وی قرار قانونی صادر کرد و پرونده او را برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس قرار داد

کد خبر 70691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز