گروه حوادث: مامور اخراجی اداره برق که با سرقت تعداد زیادی قبض خام به در خانه طعمه‌هایش می‌رفت و از آنها اخاذی می‌کرد، دستگیر شد

راز فعالیت این مامور اخراجی، زمانی فاش شد که مرد میانسالی با پلیس 110 تماس گرفت و مدعی شد مرد مرموزی که خود را مامور اداره برق معرفی می‌کند قصد اخاذی از وی را دارد. 

با این گزارش، گروهی از ماموران عازم خانه شاکی شدند و مردی را که مدعی بود مامور اداره برق است و تعدادی قبض برق در دست داشت، دستگیر کردند.

وقتی مشخص شد این مرد هیچ مدرک شناسایی همراه خود ندارد، ماموران او را به اداره پلیس انتقال دادند و بازجویی از وی را آغاز کردند. در جریان این بازجویی‌ها مشخص شد مرد مرموز یکی از ماموران اخراجی اداره برق است که بعد از اخراج از محل کارش با سرقت تعدادی قبض، به خانه مشترکان رفته و با معرفی خود به‌عنوان مامور اداره برق از آنها اخاذی می‌کند.

به این ترتیب متهم صبح شنبه گذشته مقابل قاضی بخشوده - بازپرس شعبه 4 دادسرای بعثت - قرار گرفت و با اعتراف به اخاذی از مردم گفت: مدتی قبل به خاطر مشکلاتی که در کارم پیدا کردم از اداره برق اخراج شدم اما روز آخر قبل از خارج شدن از شرکت تعدادی از قبض‌های خام را سرقت کردم.

بعد از مدتی وقتی نتوانستم کاری پیدا کنم تصمیم گرفتم از این قبض‌ها برای اخاذی از مردم استفاده کنم. به همین منظور به خانه طعمه‌هایم می‌رفتم و با نوشتن مبالغ هنگفتی روی قبض‌های خام مدعی می‌شدم که پول برق آنها زیاد است و قصد دارم برق خانه آنها را قطع کنم.

سپس با گفتن این جمله که حاضرم در ازای دریافت مبلغی از قطع‌کردن برق آنها صرف‌نظر کنم، از مردم اخاذی می‌کردم و متواری می‌شدم. 

بازپرس بخشوده بعد از شنیدن اظهارات مامور اخراجی، وی را در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی تهران قرار داد تا تحقیقات تکمیلی راز دیگر فعالیت‌های مجرمانه او را فاش کند.

کد خبر 71209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز