گروه حوادث - آزاده مختاری: باشگاه ورزشی، مخفیگاه خواستگار فریبکاری بود که با وعده ازدواج دختران جوان را به دام خود می‌کشاند.

این مرد برای اجرای نقشه‌هایش جوان مغازه‌داری را فریب داده بود تا طعمه‌های وی را شناسایی کند.

تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم، به‌دنبال شکایت دختر جوانی آغاز شد که مدعی بود در دام یک خواستگار قلابی گرفتار شده است.

این دختر جوان در تشریح ماجرا به ماموران گفت: همه چیز از زمانی شروع شد که برای خرید دفترچه یادداشت به یک مغازه فروش لوازم‌التحریر رفته بودم. آن روز در حال انتخاب دفترچه مورد نظرم بودم که جوان فروشنده از من برای یکی از دوستانش به نام کامران خواستگاری کرد.

ابتدا فکر کردم قصد شوخی دارد ولی او کاملا جدی حرف می‌زد و مدعی بود دوستش ساکن کشور دیگری است و چند روزی می‌شود که برای ازدواج و انتخاب همسر آینده‌اش به ایران آمده است.

او می‌گفت که کامران از خانواده‌ای ثروتمند است و قصد دارد با دختری با مشخصات من ازدواج کند. با این ترفند بود که وی مرا فریب داد و سپس شماره تلفن دوستش را به من داد و خواست با او تماس بگیرم.

دختر جوان ادامه داد: جوان فروشنده آنقدر از ثروت خانواده کامران و موقعیت خوب اجتماعی او حرف زد که وسوسه شدم برای یکبار هم که شده با او تماس بگیرم.

در تماس اول، او آنقدر مودب صحبت کرد که تصور نمی‌کردم نقشه شومی در سر  داشته باشد. به همین خاطر وقتی گفت که می‌خواهد مرا ببیند با وی قرار گذاشتم.

این قرار در یک رستوران مجلل در شمال تهران بود و وقتی به آنجا رفتم با جوان شیک پوشی مواجه شدم که لباس‌های گرانقیمتی به تن داشت.

آن روز بعد از اینکه همراه کامران در آن رستوران ناهار خوردیم، وی هدیه گرانقیمتی به من داد و گفت که احساس می‌کند دختر رویاهایش را پیدا کرده است.

با شنیدن این جمله، آنقدر خوشحال شدم که وقتی وی از من خواست روز بعد همراه او به یک باشگاه ورزشی بروم، این پیشنهاد را قبول کردم. روز قرار وقتی وارد باشگاه شدم، متوجه شدم هیچ‌کس در آنجا نیست.

اولش کمی ترسیدم ولی با خودم گفتم شاید هنوز باشگاه شروع به کار نکرده است. وقتی وارد دفتر باشگاه شدم، کامران را دیدم که منتظر من بود. او بعد از آنکه به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، از این ماجرا فیلم سیاه تهیه کرد و بعد تهدیدم کرد که اگر از این ماجرا چیزی به پلیس بگویم، آبرویم را خواهد برد. بعد از آن او هدیه گرانقیمتی را که برایم خریده بود، پس گرفت و مرا از باشگاه بیرون کرد.

بعد از اظهارات دختر جوان، به دستور سلیمانی- قاضی دادسرای جنایی تهران- تحقیقات پلیس برای دستگیری کامران آغاز شد و ماموران بعد از حضور در باشگاه ورزشی، کامران را دستگیر کردند.

قاضی دادسرای جنایی تهران با بیان این خبر گفت: بعد از انتقال متهم به دادسرا، در حالی که وی مدعی بود هیچ جرمی مرتکب نشده، ماموران در مخفیگاه وی مدارکی پیدا کردند که گفته‌های دختر جوان را تایید می‌کرد.

به این ترتیب بازجویی از مرد جوان از سر گرفته شد و وی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، مدعی شد تا‌کنون با این شگرد بیش از 20 دختر جوان را فریب داده و به مخفیگاه شیطانی خود کشانده است.

قاضی سلیمانی افزود: بعد از اعترافات مرد جوان، ماموران، فروشنده لوازم‌التحریر را -که وظیفه شناسایی و فریب دختر جوان را بر عهده داشت- دستگیر کردند اما وی مدعی شد که از نیت شوم کامران خبر نداشت و تصور می‌کرد او واقعا به‌دنبال دختر مناسبی برای ازدواج می‌گردد.

این مرد در بازجویی‌ها گفت: کامران چند روز یک بار به مغازه‌ام می‌آمد و با این ادعا که با دختری که به او معرفی کرده بودم برای ازدواج به توافق نرسیده، از من می‌خواست دختر دیگری به وی معرفی کنم و من از سرنوشت دخترانی که به او معرفی می‌کردم خبر نداشتم.

به گفته قاضی پرونده، تا‌کنون چند نفر از شاکیان این پرونده، شناسایی شده‌اند و تلاش برای شناسایی دیگر دختران فریب خورده ادامه دارد.

کد خبر 70767

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز