همشهری آنلاین: عباس انصاری‌فرد جایگزین داریوش مصطفوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شد.

به گزارش ایسنا در پایان نشست امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای سید داریوش مصطفوی موافقت شده و عباس انصاری فرد بعنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

روز دوشنبه 16دی، نشست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت 11:30 به مدت چهار ساعت با حضور کلیه اعضا در دفتر مصطفوی برگزار شد، در پایان جلسه هیأت مدیره با استعفای سید داریوش مصطفوی موافقت کرده و عباس انصاری فرد را بعنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به شیعیان جهان به ویژه عزاداران حسینی در سراسر ایران اسلامی، به اطلاع کلیه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) می‌رساند جلسه هیأت مدیره باشگاه امروز با حضور کلیه اعضاء برگزار و طی آن استعفای داریوش مصطفوی که هشتم دی‌ماه تقدیم هیأت مدیره شده بود مطرح و بحث و بررسی لازم در این باره انجام شد.

علیرغم عدم پذیرش این استعفا از سوی اعضای هیأت مدیره به علت اصرار داریوش مصطفوی، اعضای هیأت مدیره نهایتاً با استعفای وی موافقت کردند. در ادامه ضمن بحث و بررسی پیرامون گزینه های مختلف مدیرعاملی، نهایتاً عباس انصاریفرد پس از مذاکره با وی و نیز با توجه به سوابق وی در باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) ضمن قدردانی و تشکر ویژه از زحمات داریوش مصطفوی در طول زمان خدمتگزاری، از همه اعضای خانواده بزرگ پیروزی انتظار دارد با همکاری و همدلی برای پیشرفت و تعالی باشگاه و ارتقای جایگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال از هیچ تلاش و کوششی فروگذار ننمایند.

مدیرعامل جدید باشگاه موظف است با بهره گیری از توان مدیریتی خود و یاری همه اعضاء پیشکسوتان و هواداران باشگاه بزرگ و مردمی پیروزی زمینه موفقیت در رده های مختلف بویژه تیم فوتبال بزرگسالان را در مسابقات داخلی و جام باشگاههای آسیا فراهم آورد.

کد خبر 72389

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز