شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم پرسپولیس در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر با شکست سنگین از میزبان اصفهانی خود یک گام دیگر از کورس قهرمانی دور شد.

هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با شکست پرسپولیس برابر تیم 9 نفره ذوب آهن آغاز شد تا شاگردان افشین پیروانی دومین باخت متولی را تجربه کنند و از میزان شانس قهرمانی خود بکاهند.

قضاوت این بازی را که در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، هدایت الله ممبینی برعهده داشت و  تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس را شکست دهد.

در این دیدار محمدرضا خلعتبری دقایق 30 و 46 و محمد صلصالی در دقیقه 66 برای ذوب آهن گلزنی کردند و تنها گل پرسپولیس را ابراهیم توره از روی نقطه پنالتی (80) به ثمر رساند. توره در دقیقه 87 یک پنالتی دیگر را هم از دست داد.

این دیدار پربرخورد دو اخراجی داشت که هر دو بازیکن هم از تیم ذوب آهن اخراج شدند. ابتدا در دقیقه 46 محمدرضا خلعتبری با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و در دقیقه 87 نیز اسماعیل فرهادی به علت گرفتن توپ با دست درون دروازه با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا ذوب آهن دقایق پایانی را 9 نفره ادامه دهد.

این دومین شکست پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت افشین پیروانی بود. پرسپولیس هفته قبل نیز برابر ملوان در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد.

 در پایان این بازی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران باز هم شکست این تیم در رقابت های لیگ برتر را به گردن گرفت و گفت: اگر مشکلات موجود برطرف نشود بازهم نمی توانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

به گزارش مهر، افشین پیروانی که پس از شکست این تیم برابر ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما اوایل بازی اصلا خوب بازی نکردیم اما کم کم توانستیم روند مسابقه را در اختیار بگیریم و اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم، نتیجه دیگری را در این دیدار کسب می کردیم.

وی ادامه داد: اگر توره می‌توانست ضربه پنالتی اش را به گل تبدیل کند شرایط بازی فرق می‌کرد و ما می توانستیم با توجه به 9 نفره بودن تیم میزبان حتی گل تساوی را به ثمر رسانده و یا نتیجه بهتری کسب کنم، ولی قطعا بازنده نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: باز هم من باخت را بر عهده می گیریم و امیدوارم با رفع مشکلات موجود در بازی‌های بعدی این نتایج را جبران کنیم.

پیروانی خاطرنشان کرد: من دیگر در مورد مسائل مدیریتی صحبت نمی‌کنم اما امیدوارم همه مسائل حل شود زیرا ما با وضعیت موجود نمی‌توانیم با توجه به تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم، نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

کد خبر 72207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز