چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
۳ نفر

نمایش شاد و موزیکال ویژه کودکان با عنوان «دزدان کلاغی» در آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا اجرا می‌شود.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر فرهنگی و هنری شهرداری منطقه۲ گفت: «با توجه به تکمیل بازسازی سالن نمایش و آماده‌سازی این مکان برای حضور گروه‌های هنری برنامه‌های متنوعی در قالب اجرای نمایش و کارگاه‌های آموزشی در این مکان برگزار می‌شود. نمونه‌ آن هم نمایش شاد و موزیکال «دزدان کلاغی» ویژه کودکان است.»

«بهنام خادم» با بیان اینکه این نمایش از روز ۲۴ آبان ماه شروع شده است افزود: «نمایش توسط گروه سوگند، به نویسندگی «عباس ‌قاصدزاده» و کارگردان نمایش «زینب اسدی» به روی صحنه می‌رود و در آن کمیل پورقلی، عباس ‌قاصدزاده، مونا کوشش، افشین زعیم، سوگند قاصدزاده و آهنگسازی «مسعود فکور»، روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا هنرنمایی می‌کنند.»

او ادامه داد: «موضوع نمایش درباره پیرمرد و پیرزن مهربانی است که سال‌ها در مزرعه آفتابگردان زندگی می‌کنند و مترسکی در مزرعه دارند که از مدت‌ها قبل آن را ساخته‌اند. روزی کلاغ‌ها به مزرعه حمله می‌کنند و یکی از کلاغ‌ها بالش زخمی می‌شود و نمی‌تواند فرار کند. مترسک به او کمک می‌کند و با هم دوست‌های خوبی می‌شوند.»

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به فرهنگسرای ابن‌سینا در شهرک قدس، ابتدای خیابان زمین شمالی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۵۱۳۲۱۴۶تماس بگیرند.

کد خبر 720305

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha