همشهری آنلاین: مراکز فرهنگی هنری پایتخت در پایان هفته جاری میزبان بیش از 170 ویژه برنامه سینمایی، نمایشی، ترکیبی، ادبی، نشستهای موضوعی و آموزشی هستند.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش ایسنا، نمایشگاه آثار تصویرسازی کتاب‌های درسی استاد پرویز کلانتری، تا پایان هفته در فرهنگسرای ارسباران و نمایشگاه کتاب آسمانی با عنوان تذهیب در تصویر هنر تا پایان هفته در فرهنگسرای ملل از جمله برنامه‌های نمایشگاهی پایان هفته جاری است.

نمایشگاه قلمزنی نگاره‌های مس تا پایان هفته در نگارخانه پردیسان، نمایشگاه قرآن به خط کوفی تا پایان هفته در نگارخانه هدی، نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران، 26 مهر در فرهنگسرای رازی و نمایشگاه نگارگری تا پایان هفته در خانه فرهنگ شیخ هادی برگزار می‌شود.

نشست نقش حجاب در ایمن سازی جامعه با عنوان در مکتب خوبان، 26 مهر در فرهنگسرای ملل و نشست تخصصی کیفیت فضا در معماری، 27 مهر در فرهنگسرای ابن سینا از جمله نشست‌های موضوعی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

بزرگداشت استاد بهرام سارنگ به عنوان یکی از برنامه های هنری پایان هفته جاری در باشگاه موسیقی تهران، 27 مهر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

همچنین نشست شکرستان با موضوع قصه‌گویی از داستان های مثنوی معنوی، 26 مهر در خانه فرهنگ دی برگزار می‌شود.

نمایش و نقد فیلم پاریز تا پاریس، 27 مهر در فرهنگسرای سرو و رونمایی از انیمیشن عطر ولایت در حوزه دفاع مقدس، 26 مهر در فرهنگسرای ولا از جمله برنامه های سینمایی پایان هفته در مراکز فرهنگی هنری پایتخت است.

همچنین نمایش کودک با عنوان "الاغ روی پل" تا پایان هفته در سالن آمفی تئاتر نور اجرا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

 

کد خبر 187923

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز