همشهری آنلاین: رئیس جمهوری کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر بر جلوگیری از جنایات صهیونیست‌ها در غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا دکتر محمود احمدی‌نژاد و شیخ حمد خلیفه آل ثانی با اشاره به جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی در غزه و اوضاع اسفبار ملت مظلوم فلسطین تصریح کردند: همکاری و تلاش کشورهای اسلامی برای جلوگیری از ادامه جنایات صهیویست‌ها و کمک‌رسانی به مردم مظلوم غزه ضروری است.

احمدی‌نژاد و شیخ حمد خلیفه آل ثانی بر لزوم تسریع در تشکیل نشست فوق‌العاده سازمان کنفرانس اسلامی برای اتخاذ تدابیر مناسب در جهت کمک به ملت مظلوم فلسطین تاکید و اظهار کردند: کشورهای اسلامی باید با استفاده از راهکارهای مختلف از جمله فشار به حامیان رژیم صهیونیستی، از ادامه جنایات و اقدامات ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس در غزه جلوگیری کند.

رییس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر خاطرنشان کردند: ارائه کمک‌های دارویی و مواد غذایی به ملت مظلوم فلسطین به ویژه ساکنان غزه از سوی کشورهای جهان ضروری است.

احمدی‌نژاد در این گفت‌و‌گوی تلفنی که یکشنبه‌شب به ابتکار امیر قطر انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم عید قربان برای همه مسلمانان عید سلامتی، برادری و عزت باشد.

امیر قطر نیز با تبریک عید قربان به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری اسلامی ایران برای همه مسلمانان سلامتی و موفقیت آرزو کرد.

کد خبر 70323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز