همشهری آنلاین: وزیر نفت ایران پیام محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را برای همبستگی بیشتر بین کشورهای اسلامی در قبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ‌به رئیس جمهور پاکستان ابلاغ کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامحسین نوذری به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز شنبه 14 دی در دیدار با آصف علی زرداری با اشاره به وضع بحرانی درنوار غزه گفت متاسفانه برخی ازکشورهای اسلامی با سکوت خود رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به موقعیت مهم پاکستان در بین کشورهای اسلامی از دولت پاکستان خواست برای توقف بمباران و موشکباران نوار غزه، لغو محاصره این باریکه و بازگشایی گذرگاه رفح به تلاش های خود ادامه دهد.

رئیس جمهور پاکستان هم با اشاره به دیدگاه‌های مشترک تحولات بین‌المللی بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، حوادث غزه را محکوم کرد و گفت: اقدام جمعی کشورهای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه، به صهیونیست‌ها برای پایان دادن به جنایات خود در غزه فشار وارد می‌کند.

آصف علی زرداری گفت: پاکستان پس از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه،‌آن را محکوم کرده و قرار است نمایندگان مجلس ملی این کشور در نشست آینده پارلمان ملی قطعنامه‌ای در محکومیت آن صادر کنند. 

کد خبر 72190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز