همشهری آنلاین: شماری از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به اقدام برخی کشورهای عربی برای عادی‌ سازی روابط با رژیم صهیونیستی روز شنبه25 آبان مقابل سفارت قطر در تهران تجمع کردند

به گزارش(ایرنا)، دانشجویان در این تجمع، پلاکاردهایی با عناوین نه سازش نه تسلیم؛ نبرد تا اضمحلال، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، و من‌ سمع رجلا ینادی مسلمین فلم یوجب فلیس به مسلم را در دست داشتند.

این تجمع که به دعوت بسیج دانشجویی چند دانشگاه تهران بزرگ برگزار شد، با نمایشگاه عکس همراه بود و در پایان نیز بیانیه دانشجویان قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: چند دهه است که چکمه‌های دشمنان بشریت بر حلقوم ملت‌ها بالاخص ملت مسلمان فشار می‌آورد و در این بین مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بیش از همه قربانی شده‌اند.

فلسطین با خون‌های جاری خود تاوان جنایت‌های گذشته‌ استکبار درغرب و اکنون تاوان جنایت‌های لیبرال دموکراسی غرب را می‌دهد پس آن چه بیش ازهمه موجب تشدید این جنایت‌ها شده است به گونه‌ای که حتی حیات و بقای صهیونیزم جنایتکار در منطقه را تضمین کرده خیانت برخی مزدوران به اصطلاح مسلمان و همدستی با استکبار است.

لذا تنها به بقای استکبار و صهیون می‌اندیشند و نه به حیات بشریت و اسلام. امروز نیزحرکت‌های پنهانی با هدف سیاست نرم جهت عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب در جهان اسلام توسط ایادی غرب آغاز شده است که آناپولیس به تاریخ پیوسته، از آن جمله بود.

این بیانیه ضمن این که گفت و گوی ادیان در نیویورک را حرکتی مذموم در جهت سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های به وقوع پیوسته درجهان اسلام (افغانستان، عراق، سومالی، یمن و فلسطین) و نجات غرب از بحران‌های موجود دانست با طرح این پرسش که گفتگوی ادیان با حضور صهیونیزم چگونه میسر است تصریح می‌کند: حضور پای یک میز با صهیونیزم در هر جا و هر زمان و به هر عنوان محکوم است و صهیونیزم با آن جنایت‌ها چگونه می‌تواند نمایندگی دین یهود را داشته باشد و چگونه می‌توان دم از سازش و صلح با این جرثومه فساد زد؟ مگر مسلمان‌کشی‌های یاغیان عرصه بین‌الملل که هنوز جریان دارد را فراموش کرده‌ایم و مسلمین به خون تپیده در اقصی نقاط جهان اسلام را چگونه از یاد برده‌اید؟

کد خبر 68409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز