سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

گروه حوادث: طمع جوان جنایتکار برای فروش طلاجات مقتول سبب شد راز قتل دختر جوانی که جسد او در کانال آب رها شده بود فاش شود.

هشتم مهرماه خانواده نگران دختر جوانی به نام فاطمه، پس از آنکه از بازگشت وی ناامید شدند به پلیس مراجعه کردند. با ارجاع پرونده ناپدید شدن این دختر جوان به پایگاه ششم آگاهی تهران تحقیقات تخصصی برای یافتن ردپایی از دختر ناپدید شده آغاز شد. با گذشت 15 روز از این ماجرا خبر کشف جسد یک دختر جوان که در کانال آب  نزدیک حرم عبدالعظیم رها شده بود،به پلیس اطلاع داده شد.

با گزارش کشف این جسد، پلیس جنایی درمسیر تحقیق برای مشخض ساختن هویت این دختر متوجه شد جسد پیداشده متعلق به فاطمه؛ دختر ناپدید شده ای است که پلیس از 15 روز قبل در تلاش برای یافتن ردپایی از او بوده است.

با شناسایی هویت مقتول، پلیس جنایی تهران بزرگ بررسی های خود برای فاش شدن راز این جنایت تلخ را آغاز کرد. کارآگاهان وقتی متوجه شدند طلاجات مقتول بعد از کشتن وی توسط عامل جنایت به سرقت رفته است، عملیات کنترلی گسترده ای را برای یافتن فردی که ممکن بود برای فروش طلاجات ربوده شده به طلافروشان مراجعه کند آغاز کردند. 

درحالی که بررسی‌ها درشاخه های مختلف برروی مظنونین ارتکاب این جنایت ادامه داشت، ماموران در پی تماس تلفنی یک طلافروش از حضور مردی جوان که قصد فروش طلاجات مقتول راداشت، دریکی از طلافروشی های جنوب پایتخت مطلع شدند.

با اعزام تیم پلیسی و دستگیری این مرد جوان مشخص شد وی یکی از مظنونین قبلی پلیس جنایی درباره ارتکاب این جنایت بوده است و هنگامی که وی تحت بازجوییهای فنی و تخصصی پلیسی قرار گرفت به قتل فاطمه که خواهر همسرش بود اعتراف کرد.

مصاحبه با جنایتکار طمعکار

علی رضا که 27 سال سن دارد وشوهرخواهر فاطمه محسوب می شود روزگذشته ساعاتی پس از دستگیری با اعتراف  به قتل خواهر زن خود به گفتگو با خبرنگار همشهری پرداخت.

  • با فاطمه چه مشکلی داشتی که منجر به قتل اوشد؟

یک سال و نیم قبل با خواهر فاطمه ازدواج کردم ، اما6ماه بعد از ازدواجم با یک دختر دیگر دوست شدم. فاطمه متوجه این رابطه شده وتمام موضوع را برای خواهرش تعریف کرد، همسرم نیز وقتی  از خیانتم مطلع شد قهر کرده وبه منزل پدرش رفت با اینکه به او خیانت کرده بودم ولی دوری از همسرم آزارم می داد، خانواده زنم بعد از گرفتن تعهد از من اجازه دادند همسرم به خانه بازگردد، اما چند روز قبل از جنایت پس از آنکه فاطمه، نامه هایی که بین من و آن دختر رد و بدل شده بود را به همسرم نشان داد تصمیم گرفتم او را تهدید کنم و به این خاطر پس از آنکه همسرم را به خانه برادرم  بردم ،فاطمه را به بهانه اینکه خواهرش مریض است به خانه خودمان کشاندم، پس از آنکه او را تهدید کردم ،  به سویش حمله کردم و او را به قتل رساندم.

  • آیا در مراسم ختم فاطمه شرکت کردی؟

در تمام مراسم حضور داشتم. عذاب وجدان آزارم می‌داد. پس از آن روز سیاه بارها خوابش را دیدم ، قتل  اوتاثیر بدی برروی زندگی‌ام گذاشته بود، عصبی شده بودم حتی نمی‌توانستم با همسرم صحبت کنم از او و خانواده اش که جواب محبتهای آنها را اینطوری داده بودم شرمنده بودم.

سرهنگ حسین خوئینی معاونت اداره آگاهی تهران در خصوص این پرونده جنایی به همشهری گفت: پلیس جنایی تهران بزرگ در ابتدای تحقیقات به داماد این خانواده مظنون شده بود ولی ادله کافی برای دستگیری وی وجودنداشت، اما زمانی که وی برای فروش طلاجات مقتول اقدام کرد دردام پلیس گرفتار شده و راز این جنایت فاش شد.

به گفته وی کاراگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ تحقیقات تکمیلی خود برای مشخص شدن صحت و سقم ادعاهای این متهم  را ادامه خواهند داد.

کد خبر 6996

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز