شنبه ۹ آذر ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

دیترویت: قاضی دادگاه در حال رسیدگی به پرونده عجیبی است که در آن یک همکار از همکار دیگر خود به دلیل بوی تند عطرش شکایت کرده است.

گزارش ها حاکی از این است  که بوی عطر یکی از کارمندان  به اندازه‌ای تند است که تنفس را برای همکاری که کنارش می‌نشیند،دشوار کرده است.

این زن می‌گوید به بوی لوازم آرایشی و عطر حساسیت زیادی دارد به نحوی که نمی‌تواند نفس بکشد و به این ترتیب در انجام وظایف روزانه خود در محل کار دچار مشکل می‌شود.

البته او بارها به طور دوستانه از همکارش خواسته بود از عطر ملایم‌تری استفاده کند اما همکارش به درخواست او بی‌اعتنا بود. با این حال حکم دادگاه او را مجبور خواهد کرد که عطر ملایم‌تری به کار ببرد.

سقوط کدو‌تنبل‌ها

نیویورک: آیا به زمین افتادن یک کدو‌تنبل لذت دارد؟ این روز ها خیلی ها با پرداخت 9 دلار به یکی از موزه‌ها، شاهد سقوط و متلاشی شدن کدو تنبل‌ها از طبقه دوم ساختمان موزه هستند.

یکی از شرکت کنندگان در این نمایش به خبرنگاران گفت: حس هیجان ناشی از دیدن این صحنه بسیار جالب است. وی افزود: هنگامی که کدو تنبل از بالا به زمین می‌افتد، صدایی همانند ترکیدن یک بادکنک بزرگ به گوش می‌رسد و یک کدوی بزرگ به صد‌ها تکه تقسیم می‌شود.

این در حالی است که اجرای این نمایش مخالفت‌هایی نیز به دنبال داشته است. منتقدان این طرح معتقدند با این کار صد‌ها کدو تنبل غیر قابل مصرف می‌شود. اما اجرا کنندگان این نمایش اعلام کرده‌اند که از کدو‌تنبل‌های متلاشی شده به عنوان کود کشاورزی استفاده خواهد شد.البته شاید این مسابقه سال آینده برگزار شود.

اشتباه دستگاه راهیاب

ریودوژانیرو: 3 گردشگر نروژی به دلیل اشتباه دستگاه‌ راهیاب خودروی خود به پرخطر‌ترین منطقه ریودوژانیرو راهنمایی شدند و این اشتباه موجب زخمی شدن یکی از آنها شد.

آنها قصد داشتند پس از سفر تفریحی‌شان به فرودگاه بروند تا به کشور خود بازگردند و برای اینکه زود‌تر به مقصد برسند، دستگاه راهیاب را روشن کردند.

اما دستگاه مسیری را نشان داد که از ماه‌ها پیش تحت کنترل‌ گرو‌ه‌های حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر بود. این در حالی بود که به محض عبور این خودرو از این منطقه قاچاقچیان آنها را به رگبار بستند و یکی از گردشگران از ناحیه کتف مجروح شد.

یکی از گردشگران در مورد این حادثه گفت: دستگاه راهیاب خودرویی که کرایه کرده بودیم به ما نشان داد که باید برای زود‌تر رسیدن به مقصد از مسیر بزرگراهی خارج شده و از مسیر میان‌بری که از جنگل می‌گذرد، عبور کنیم. 

اما هنوز چند کیلومتر از این مسیر را طی نکرده بودیم که رگبار گلوله ها مانع ادامه مسیرمان شد.

جایزه برای نامگذاری نوزادان

رم: یکی از احزاب ایتالیا اعلام کرده است در صورتی که والدین برای نام نوزادان تازه متولد شده خود از نام بنیتو موسولینی استفاده کنند، هزار و 500 یورو پاداش دریافت خواهند کرد.

به گفته مقامات این حزب، نام این شخصیت سیاسی در آستانه به فراموشی سپرده شدن است، چون اخیرا کمتر کسی برای نوزاد خود از این نام استفاده می‌کند.

هرچند انتقاد‌هایی به این روش تبلیغ نام وجود دارد اما این حزب سیاسی معتقد است این روش در مناطق فقیر نشین ایتالیا به نتیجه می‌رسد.

این در حالی است که نام همسر این چهره سیاسی نیز برای این حزب اهمیت زیادی دارد و نوزادان دختری که به نام راشل نامگذاری شوند، پاداشی مشابه برای والدین خود به ارمغان خواهند آورد. گفتنی است موسولینی از سال 1922 تا 1943 رهبری ایتالیا را بر عهده داشت. او به همراه وزیرش در سال 1945 اعدام شد

کد خبر 69602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز