یکشنبه ۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: طرح باشگاه چاقی پس از ارائه در دومین جشنواره انتخاب برترین‌های پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری به منظور ارتقای سلامت شهروندان در سطح شهر تهران اجرایی خواهد شد.

به گزارش سما، تغییر رفتار و شیوه‌های غلط شهرنشینی، ارائه‌ی الگوی تغذیه مناسب و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی از جمله مهمترین اهداف باشگاه چاقی محسوب می‌شوند.

کارشناسان امور تغذیه و همچنین مربیان رشته‌های مختلف ورزشی در باشگاه‌های چاقی  برای کمک به افزایش کیفیت زندگی شهری الگوها و شیوه‌های زندگی سالم را به شهروندان آموزش می‌دهند.

افراد مختلف می‌توانند با مراجعه به باشگاه چاقی راهنمایی‌های لازم جهت حفظ وزن طبیعی خود را دریافت کنند و یا در صورت نیاز جهت کاهش اضافه وزن از مشاوره، خدمات و حمایت و پیگیری این مراکز بهره‌مند شوند.

برگزاری تورهای کوهنوردی و پیاده روی وعرضه تسهیلاتی چون  تخفیف ویژه مراکز مختلف ورزشی برای مراجعین از دیگر فعالیت‌های باشگاه‌های چاقی خواهد بود.

لازم به ذکر است که تهیه و تدوین این طرح بر عهده کمیته مطالعات راهبردی بهداشت و سلامت شهری شهرداری تهران می‌باشد که گزارش کامل آن در ‌دومین جشنواره انتخاب برترین‌های پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری ارائه می‌شود.

کد خبر 69100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز