همشهری آنلاین: دو بازی معوقه از هفته دوم لیگ‌برتر بزگرار شد که در آن‌ها سپاهان از سد پیام گذشت و سایپا و فولاد خوزستان مساوی کردند.

در بازی‌های معوقه از هفته دوم لیگ‌برتر تیم‌های سپاهان اصفهان و پیام خراسان در اصفهان به دیدار هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه‌ی سه بر دو به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

عماد رضا در دقیقه‌ی 18، هادی اصغری در دقیقه‌ی 30 و بهمن طهماسبی در دقیقه‌ی 83 گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند. محمد سهیمی در دقایق 45 و 80 گل‌های تیم پیام را به ثمر رساند.

در ابتدای این بازی باشگاه سپاهان از خداداد عزیزی طی مراسمی تقدیر به عمل آورد.

در دیگر بازی دوشنبه تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل میهمان خود سایپا کرج به تساوی دست یافت.  فولادخوزستان و سایپا کرج در هوای بارانی درمقابل یکدیگرصف آرایی کردند که در پایان دوتیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

دراین بازی لوسیانو والنته دردقیقه بیست و پنج برای تیم فولاد خوزستان گلزنی کرد و عیسی ترائوره دردقیقه دوازده تک گل تیم سایپا کرج را به ثمررساند.

شاهین حاج بابایی به همراه رضا سخندان و علی مغلی قضاوت این بازی را برعهده داشت.
دراین بازی علی بداوی، نادراحمدی وسهراب بختیاری زاده ازتیم فولاد خوزستان و عیسی ترائوره، جواد آشتیانی و حسین کعبی ازتیم سایپا کرج کارت زرد دریافت کردند.

تیم فولادخوزستان باکسب این نتیجه بیست امتیازی شد و به مکان پنجم جدول رده بندی مسابقات صعود کرد و امتیازات تیم سایپا کرج نیز به عدد یازده رسید.

بازی تیمهای فولادخوزستان وسایپا کرج پیش ازاین قراربود روز نوزدهم مرداد برگزارشود که به علت حضورتیم سایپا در رقابتهای فوتبال باشگاه‌های آسیا 2008  لغو و به امروز موکول شد.

کد خبر 67377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز