پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته سیزدهم لیگ برتر با شکست پرسپولیس در شیراز و پیروزی سایپای بحران‌زده در مشهد آغاز شد

به گزارش ایسنا  در آغاز هفته‌ سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های مقاومت سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر مقاومت سپاسی پایان یافت.

در نیمه‌ی نخست این بازی تیم پرسپولیس بازی بهتری نسبت به حریف خود انجام داد و چند فرصت گل‌زنی را به دست آورد. در دقیقه 13 بازی ضربه کریم باقری توسط دروازه‌بان مقاومت دفع شد. دقایقی بعد فرصت خوبی نصیب نیکبخت واحدی شد که این بازیکن نیز فرصت به دست آمده را از دست داد. در لحظات پایانی نیمه نخست دی کارمو یک فرصت مناسب گل‌زنی را در محوطه جریمه مقاومت از دست داد.

با آغاز نیمه دوم در حالی که پرسپولیس به دنبال گل‌زنی بود تیم مقاومت نیز به ضد حملات چشم دوخته بود سرانجام در دقیقه 71 بازی مصطفی صبری توانست با ضربه سر دروازه تیم پرسپولیس را باز کند. پس از این گل پرسپولیس با تمام توان و برای جبران نتیجه به دروازه حریف حمله کرد اما در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر مقاومت شهید سپاسی پایان یافت.

در سایر بازی‌ها تیم فوتبال سایپا کرج در یک بازی خارج از خانه موفق شد به ناکامی‌هایش پایان دهد و با نتیجه سه بر یک میزبان خود پیام خراسان را در ورزشگاه ثامن‌الائمه شکست دهد.

در این بازی ایمان رزاقی راد و عیسی ترائوره (دو گل) برای سایپا گل‌زنی کردند و محمد سهیمی نیز تک گل پیام را به ثمر رساند.

فولاد مبارکه سپاهان نیز در حالی که سرمربی بر روی نیمکت نداشت با نتیجه یک بر صفر مقابل مس کرمان پیروز شد تک گل سپاهان را عمادرضا به ثمر رساند.

تیم‌های صبا باتری قم و فولاد خوزستان نیز در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

برای صبا باتری فریدون فضلی و برای فولاد علی بداوی گل‌زنی کردند.

با این نتایج تیم فوتبال سپاهان با 17 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد. مقاومت شهید سپاسی نیز با همین تعداد امتیاز نهم شد. فولاد خوزستان نیز با 19 امتیاز جایگزین مس کرمان در رده ششم جدول شد. تیم پرسپولیس نیز باوجود شکست در بازی مقابل مقاومت در جایگاه چهارم باقی ماند و سایپا کرج با ده امتیاز به رده 15 جدول صعود کرد.

سایر دیدارهای هفته سیزدهم لیگ‌برتر فردا جمعه 10 آبان برگزار خواهد شد.

کد خبر 67061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز