همشهری آنلاین: استقلال تهران با هت‌تریک آرش برهانی صدرنشین لیگ‌برتر را شکست داد تا در پایان هفته دوازدهم پرسپولیس را پشت سر بگذارد و به رده سوم جدول رده‌بندی بازگردد.

استقلال در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ‌برتر موفق شد در یک بازی پر‌گل با نتیجه 3 بر دو از سد پیکان صدرنشین لیگ‌برتر بگذرد و با 21 امتیاز بالاتر از پرسپولیس در رده سوم جدول جای‌ بگیرد. پرسپولیس تهران هم 21 امتیاز دارد اما استقلال به لطف گل‌های فراوانی که در بازی‌های اخیر زده است تفاضل گل بهتری نسبت به رقیب خود دارد و جایگاه سوم فعلا تا شروع هفته سیزدهم در اختیار این تیم است.

در بازی با پیکان تیم صدرنشین اولین فرصت گل‌‌زنی را با از دست دادن یک ضربه پنالتی در دقیقه 18 از دست داد. این ضربه پنالتی را طالب‌لو دروازه‌بان استقلال با واکنشی زیبا دفع کرد. اما شادی استقلالی‌ها از این هنرنمایی دروازه‌بان خود هنوز ادامه داشت که سعید لطفی بازیکن سابق تیم استقلال در دقیقه 23 اولین گل دیدار را به ثمر رساند. لطفی که سال‌ها در استقلال نیمکت‌نشین بود پس از به‌ثمر رساندن گل بهت‌زده شده بود و طالب‌لو دروازه بان استقلال او را از زمین بلند کرد.

اما تا پایان نیمه افراد دیگری هم بهت‌زده شدند؛ در واقع تمام آن‌هایی که از آرش برهانی مهاجم استقلال خرده‌ می‌گرفتند که گل‌نمی‌زند کاملا بهت‌زده شدند. این بازیکن تا پایان نیمه اول سه گل برای استقلال به ثمر رساند و یک تنه استقلال را پیروز میدان کرد. این بازیکن در دقایق 32( پنالتی)، 37 و 41 برای تیم‌اش گلزنی زد و با 9 گل‌زده در صدر جدول گل‌زنان لیگ‌برتر قرار گرفت.

در نیمه دوم اما با اخراج یدالله اکبری در دقیقه 54، ورق برگشت. پیکان برای از دست ندادن صدر جدول حملات بیشتری برروی دروازه استقلال سازماندهی کرد. اما تاکتیک‌های تدافعی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال اجازه نداد پیکان بیشتر از یک گل بزند و در نهایت بازی با همان نتیجه 3 بر دو به پایان رسید. گل دوم پیکان را ایمان حیدری در دقیقه 79به ثمر رساند. پیکان با این شکست صدر جدول را به ذوب‌آهن اصفهان واگذار کرد.

در پایان هفته دوازدهم لیگ‌برتر ذوب‌آهن با 25 امتیاز، پیکان با 24 امیتاز و استقلال و پرسپولیس هردو با 21 امتیاز به ترتیب تیم‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی هستند

کد خبر 66791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز