یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۷ - ۲۱:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتسال برزیل با غلبه بر تیم اسپانیا، یک بار دیگر جام قهرمانی جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

بازیکنان برزیل در خانه و در ورزشگاه مارکارانای ریودوژانیرو موفق شد در ضربات پنالتی اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی را 4 بر 3 شکست دهند و دوباره بر جام قهرمانی جام جهانی فوتسال بوسه بزنند. در این دیدار که در وقت قانونی به نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید، تیم میزبان به لطف درخشش دروازه‌بان خود که دو پنالتی بازیکنان اسپانیا را مهار کرد حریف قدرتمند خود را شکست داد.

در این دیدار  این برزیلی‌ها بودند که در دقیقه 24 ماکینهو به گل رسیدند. اما قهرمان دوره قبل رقابت‌های جام‌جهانی سه دقیقه بعد توسط توراس گل خورده را جبران کرد. دوباره باز هم این تیم میزبان بود که در دقیقه 36 به گل رسید. اما باز هم خوشحالی آن‌ها از برتری دو دقیقه بیشتر طول نکشید؛ آلوارود در دقیقه 28 باز هم بازی را به تساوی کشاند تا پالاخره برزیلی‌ها در ضربات پنالتی قهرمان جهان شوند.

ایران در این دوره از رقابت‌های جام‌جهانی در مرحله اول با اسپانیا هم‌گروه بود که با این تیم به تساوی 3-3 رسید و بازی خود در مقابل برزیل در مرحله دوم را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

برزیل قهرمان جام های جهانی 1989 هلند، 1992 هنگ کنگ و 1996 اسپانیا است. در مقابل هم اسپانیان در دو دوره اخیر در جام جهانی 2000 گواتمالا و 2004 چین عنوان قهرمانی را از برزیل ربوده بود.

کد خبر 66191

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز