همشهری آنلاین: تیم ملی فوتسال کشورمان در مقابل برزیل قهرمان سه دوره جام جهانی و میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال 2008 یک بر صفر شکست خورد.

در اولین بازی دور دوم بازی‌های جام‌جهانی فوتسال که در ورزشگاه ریودوژانیرو و با حضور پرتعداد تماشاگران تیم میزبان شروع شد، تیم برزیل در اوایل بازی فشار بسیار زیادی بر دروازه تیم ایران وارد کرد و در نهایت در دقیقه 2 بازی توسط شوماخر به گلرسید.

برزیلی‌ها پس از این گل هم دوباره فشار زیادی بر تیم ایران وارد کردند اما درخشش مصطفی نظیری دروازه‌بان ایران مانع گل‌ِزنی آن‌ها شد.

در نیمه اول تیم ایران هم چند موقعیت گل‌زنی داشت که دروازه‌بان برزیل آن‌ها را دفع کرد. در نیمه دوم هم این تیم برزیل بود که بازی را با فشار زیاد بر روی دروازه ایران آغاز کرد اما درخشش دوباره نظیری و دفاع مستحکم تیم ایران مانع دستیابی برزیلی‌ها به گل دوم شد. با نزدیک شدن به پایان بازی بازیکنان تیم ایران هم زمان مالکیت خود بر توپ را با پاس‌کاری افزایش دادند و به این ترتیب از زهر حملات تیم برزیل کاسته شد؛ با این حال مالکیت در این بازی توپ 65 به 35 درصد به سود تیم برزیل بود.

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم قدرتمند برزیل به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان دومین بازی خود در این مرحله یکشنبه 21 مهر به مصاف اوکراین خواهد رفت و بازی پایانی خود در دور دوم را سه‌شنبه با تیم ایتالیا برگزار می‌کند.

تیم ملی کشورمان پس از 16 به دور دوم مسابقات جام جهانی فوتسال راه پیدا کرده است.[ایران به دور دوم جام‌جهانی فوتسال صعود کرد]

کد خبر 65489

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز