چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتسال ایران که در ششمین دوره بازی‌های جام جهانی فوتسال در برزیل شرکت کرده است در نخستین دیدار خود برابر اسپانیا به مساوی دست یافت

به گزارش واحد مرکزی خبر در این بازی دشوار و نفس گیر که در شهر ریودو ژانیروی این کشور و از گروه چهار این رقابتها انجام گرفت تیم ملی فوتبال داخل سالن ایران در نخستین گام برابر تیم قدرتمند اسپانیا و مدعی عنوان کسب مقام قهرمانی با نتیجه تساوی 3 بر 3 این بازی را به پایان برد.

گل‌های تیم ایران در این بازی را محمد طاهری، وحید شمسایی و علی حسن زاده در نیمه نخست و به تر تیب در دقایق 3، 11 و 13 درون دروازه تیم اسپانیا جای دادند.

Iran's futsal player Vahid Shamsaee (L) kicks to score his goal against Spain's goalkeeper Luis Amado, on October 1, 2008 during a qualifying game valid for the FIFA Futsal World Cup in Rio de Janeiro, Brazil.

در مسابقه امروز تیم های فوتبال داخل سالن ایران و اسپانیا برای تیم ایران مصطفی نظری - علی حسن زاده - وحید شمسایی - محمد طاهری - محمد کشاورزی - ابراهیم مسعودی - مجید لطیفی - جواد اصغری - مصطفی طیبی - علی حسن زاده - مسعود دانشور و محمد هاشم زاده بازی کردند.

دیدار بعدی تیم ایران در گروه چهار مقابل لیبی و سپس به تر تیب برابر تیم‌های فوتسال اروگوئه و جمهوری چک دو تیم دیگر حاضر در این گروه خواهد بود

یاد آور می‌شود از چهار نماینده حاضر آسیا در این دوره از رقابت‌ها تا کنون فقط تیم ایران است که شکست نخورده است اما سه تیم دیگر آسیایی در نخستین بازی خود برابر حریفان خود شکست را پذیرفته‌اند.

کد خبر 64710

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز