سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم‌ملی فوتسال ایران امشب سه‌شنبه 16 مهر، در ادامه ششمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی مقابل تیم اروگوئه به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که از گروه چهارم مرحله مقدماتی و در ریودوژانیرو برگزار شد، ملی پوشان فوتسال ایران در یک بازی برتر با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دادند تا امیدوارانه در آخرین دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری چک بروند.

تیم‌ملی ایران عصر پنج‌شنبه هفته جاری درصورت کسب پیروزی و یا تساوی مقابل جمهوری چک بعد از ‪ ۱۶‬سال به جمع 8 تیم برتر جهان خواهند پیوست. [فیفا: ایران شانس دوم قهرمانی فوتسال جهان است]

محمد طاهری، مصطفی طیبی، وحید شمسایی و محمد هاشم‌زاده برای ایران و مینچو از روی نقطه پنالتی و رودریگز برای اروگوئه در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه، تیم جمهوری چک با نتیجه 4 بر 2 لیبی را شکست داد تا همچنان امیدوار به صعود باشد. [پیروزی فوتسال ایران مقابل لیبی

دیدارهای گروه چهارم این رقابت‌ها، پنجشنبه شب با برگزاری 2 دیدار همزمان خاتمه خواهد یافت که در آن تیم ملی فوتسال ایران برابر جمهوری چک قرار می‌گیرد و اسپانیا به مصاف اروگوئه می‌رود.

جدول رده بندی گروه چهارم

‪ .۱‬اسپانیا ‪ ۷‬امتیاز (تفاضل گل ‪( +۷‬
‪ .۲‬ایران ‪ ۷‬امتیاز (تفاضل گل ‪(+ ۴‬
‪ .۳‬جمهوری چک ‪ ۶‬امتیاز
‪ .۴‬اروگوئه ‪ ۱‬امتیاز
‪ .۵‬لیبی ‪ ۱‬امتیاز

کد خبر 65207

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز