همشهری آنلاین: تیم ملی فوتسال برزیل، قهرمان مسابقات جام جهانی 2008 اسفندماه سالجاری برای برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان به ایران می آید.

به گزارش مهر، به دنبال توافق عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال با مسئولان کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال برزیل، مقرر شد قهرمان مسابقات فوتسال جام جهانی 2008 با ترکیب کامل طی اسفندماه جاری برای برگزاری دو بازی دوستانه به تهران بیاید.

بر این اساس تیم ملی فوتسال برزیل در روزهای دهم و یازدهم ماه مارس 2009 مطابق با بیستم و بیست و یکم اسفندماه سال 88 در سالن 12 هزارنفری ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی کشورمان صف آرایی خواهد کرد.

عباس ترابیان ضمن اعلام این خبر به مهر گفت: تیم ملی فوتسال برزیل برای بازی با تیمهای مختلف مبالغی را دریافت می کند اما با توجه به درخشش تیم ملی ایران در مسابقات اخیر این تیم بدون هیچ پیش شرط مالی به تهران خواهد آمد و رویارویی با قهرمان جهان برای ما هزینه‌ای در برندارد.

مسئولان فوتسال ایران و برزیل همچنین توافق کرده‌اند که تیم ملی کشورمان در ماه ژوئن سال 2009 به برزیل سفر کرده و در تورنمنت گراند پریکس این کشور شرکت کند.

کد خبر 71020

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز