چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت : میدان آزادی تهران به محل برگزاری اعیاد و عزاداری های اسلامی تبدیل می شود.

به گزارش سما دکتر محمد باقر قالیباف - شهردار تهران - در حاشیه برگزاری جشن بزرگ ایمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : شهرداری تهران قصد دارد در برگزاری جشن ها و عزاداری های ملی با مردم سهیم شود و در همین راستا در همه مناسبت های مذهبی مراسمی در میدان آزادی تهران برگزار می شود.

وی افزود: در برگزاری جشن ایمان نقص ها و کمبود هایی به چشم می خورد که مطمئنا در مراسم های بعدی باید برطرف  شود و این موضوع سبب کسب تجربه در برگزاری با شکوه تر جشن ها و عزاداری های بعدی می شود.

قالیباف تصریح کرد : استقبال بسیار خوب شهروندان تهرانی از جشن ایمان مسئولیت شهرداری تهران را در برگزاری مراسم های اینچنین سنگین تر کرده است.

همچنین در حاشیه این مراسم حاجی خانی - دبیر اجرایی جشن ایمان - نیز اظهار داشت: شهرداری تهران برای عید قربان و عید غدیر خم نیز مراسم های خاصی در نظر گرفته است.

وی افزود: محل برگزاری جشن اعیاد قربان و غدیر در میدان آزادی خواهد بود اما از آنجا که مطمئنا در آن زمان با سرد شدن هوا و بارش برف و باران مواجهیم تمهیداتی برای رفاه حال شهروندان تهرانی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه نقاط ضعف جشن ایمان در مراسم های بعدی برطرف خواهد شد اظهار داشت : برگزاری چنین مراسم هایی اتحاد و همبستگی مردم را بیشتر خواهد کرد و به همین دلیل شهرداری با تمام توان در برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسم تلاش می کند. 

کد خبر 6574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز