دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

فلوریدا: زنی که از شدت درد زایمان طاقت خود را از دست داده بود در آسانسور فروشگاهی نوزاد خود را به دنیا آورد. این زن که در آخرین ماه بارداری به سر می‌برد، همراه با همسر خود به خرید رفته بود که دچار درد زایمان شد.

حال این زن رفته رفته بد‌تر می‌شد و به همین دلیل همسر وی برای انتقالش به بیمارستان او را سوار آسانسور کرد تا به پارکینگ برساند. اما وضع این زن به اندازه‌ای وخیم شد که او نتوانست از آسانسور خارج شود و همسرش با نیرو‌های امداد تماس گرفت.

از آنجایی که موضوع مربوط به آسانسور بود، نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شده و توانستند کمک های اولیه را در مورد این زن انجام داده و نوزاد او را به دنیا آورند.

رکورد پیتزاخوری

نیویورک: یک مرد 24 ساله با خوردن 45 برش پیتزا رکورد شکنی کرد. او توانست در مدت 10 دقیقه و در مقابل چشمان حیرت زده داوران این تعداد پیتزا را ببلعد. این جوان ماجراجو به خبرنگاران گفت برای اینکه بتواند با موفقیت این رکورد را به ثبت برساند از روز قبل هیچ چیزی نخورده بود.

این در حالی است که او در گذشته نیز رکورد‌های زیادی به ثبت رسانده است. این جوان 24 ساله در تابستان قبل هم موفق شد 59 ساندویچ سوسیس را در 10 دقیقه ببلعد. گفتنی است شگرد همیشگی او برای این رکورد شکنی‌ها غذا نخوردن است.

او از یک یا حتی چند روز قبل از رکورد شکنی غذا نمی‌خورد و با انواع بوی غذاها معده‌اش را تحریک می‌کند تا بیشتر گرسنه شود. گفتنی است که او در خوردن همبرگر هم تبحر خاصی دارد به نحوی که اخیرا توانسته 93 ساندویچ همبرگر را میل کند.

پستچی وظیفه‌شناس

فلوریدا: در شرایطی که برخی کارمندان به بهانه بارش باران یا ترافیک سنگین از انجام وظایف مربوط به خود شانه خالی کرده و سر کار حاضر نمی شوند، یک پستچی با وجود شرایط اضطراری نامه‌ها را به مقصد رساند.

این پستچی وظیفه‌شناس در حال قرار دادن نامه در صندوق پست یک خانه بود که ناگهان یک مار سمی از صندوق بیرون آمد و دست او را نیش زد. اما این مرد 66 ساله با وجود درد زیادی که تحمل می‌کرد به کار خود ادامه داد و نامه‌های دیگر را نیز به مقصد رساند.

او تا نیم ساعت بعد هم مشغول نامه رسانی بود تا اینکه درد امان او را برید و ناچار شد با نیرو‌های امداد تماس بگیرد. این پستچی مسئولیت‌شناس توسط نیرو‌های امداد به بیمارستان منتقل شده و خوشبختانه بهبود یافت. همچنین  با وجود توصیه پزشکان، وی از استراحت کردن در بیمارستان خودداری کرد و فردا صبح در محل کارش حاضر شد.

دعوا بر سر ظرف‌شستن

تگزاس: پلیس می‌گوید یک زن 20 ساله به احتمال بسیار زیاد به دلیل مشاجره‌ای که بر سر ظرف‌شستن اتفاق افتاد به چندین ماه حبس محکوم می‌شود. این زن هنگامی که شوهرش از سر کار بازگشت از او خواست تا ظرف‌ها را بشوید.

اما شوهرش خستگی را بهانه کرد و از انجام این کار طفره رفت.  زن که خیلی عصبانی شده بود به سراغ تابلویی که عکس عروسی‌شان در آن قاب شده بود، رفت و آن را روی سر شوهرش خرد کرد.

این زن به این مرحله هم اکتفا نکرد و با اینکه همسرش تلاش می‌کرد از خانه خارج شود تا مشاجره به پایان برسد، شانه او را با آخرین قدرتی که داشت با دندان گاز گرفت. در همین حال شوهرش به سمت تلفن رفت تا با پلیس تماس بگیرد اما ناگهان زن یک شمشیر تزئینی که روی دیوار بود را به سویش نشانه رفت. سرانجام ماموران به خانه این زوج آمدند و با دستگیری زن عصبانی قائله خاتمه یافت.

کد خبر 65717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز