دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

توکیو: پلیس اعلام کرد مرد 51 ساله‌ای را دستگیر کرده است که با قلاب ماهیگیری لباس‌های پهن شده روی بند رخت را سرقت می‌کرد.

 این مرد با قلاب 3 متری خود لباس‌های همسایگان را سرقت می‌کرد و آنقدر به این کار ادامه داد تا سرانجام همسایگان از دست او شکایت کردند.

پلیس در جریان بازرسی محل زندگی این مرد بیش از 500 پیراهن، شلوار و  زیر پیراهنی کشف کرد که همه را ظرف چندین سال سرقت شده بود.

جالب است که این مرد از این لباس‌ها استفاده نمی‌کرد و تنها به سرقت آنها معتاد بود. پلیس پس از بازجویی از این سارق عجیب متوجه شد که او دچار بیماری روانی است و تحت نظر روانپزشک قرار گرفت.

درخواست برای بازگشتن به زندان

مادرید: 2 قاچاقچی مواد مخدر که به دلیل به همراه داشتن 11 کیلوگرم هروئین دستگیر و به زندان افتاده بودند از دادگاه تقاضا کردند که مانع آزادی آنها شود.

آنها به دلیل خوش‌رفتاری و رضایت مقامات زندان با تخفیف در مجازات خود مواجه شده‌اند اما برخلاف سایر زندانیان به هیچ وجه از این موضوع راضی نیستند.

این 2 دوست در گذشته نیز یک بار به زندان افتادند اما پس از آزادی ناچار شدند که در کارتن بخوابند و بیشتر از گذشته به کار‌های خلاف دست زدند.

آنها به قاضی گفتند زندان تنها جایی است که در آن می‌توانند دست به کار‌های خلاف نزنند و در عین حال سقفی برای زندگی و جایی برای خوابیدن داشته باشند.

البته قاضی با این درخواست موافقت نکرده و معتقد است که آنها باید آزاد شوند. با این حال آنها همچنان تهدید می‌کنند در صورت بازگشت به جامعه مرتکب خلاف‌های بیشتری خواهند شد.

خوردن گذرنامه همسر

مسکو: مشاجره خانوادگی موجب شد که گذرنامه زن خانواده توسط شوهرش خورده شود. این زوج از مدت‌ها پیش بر سر رفتن به یک سفر تفریحی جر و بحث داشتند.

سرانجام زمانی که زن خانواده در راضی کردن شوهرش برای این سفر ناکام ماند تصمیم گرفت خودش به تنهایی به این سفر برود.

اما در حالی که همه مقدمات سفر را فراهم و بلیت خریداری کرده بود در آخرین دقایق گذرنامه‌اش را از دهان شوهرش بیرون کشید.

این مرد پس از مشاجره لفظی با همسرش در فرودگاه گذرنامه او را از دستش قاپید و شروع به کندن ورق‌های آن و سپس خوردن این برگه‌ها کرد.

این زن هرچه تلاش کرد نتوانست مانع این اقدام وی شود و نتوانست به پرواز برسد. این زن که به شدت عصبانی بود از شوهرش شکایت کرده است و او احتمالا به اتهام آسیب رساندن به مدارک رسمی به یک سال حبس محکوم خواهد شد.

گربه درآمدزا

توکیو: در حالی که ژاپن نیز همانند اغلب کشور‌های جهان از بحران اقتصادی در امان نمانده است، یک گربه به تنهایی برای یکی از شهر‌های کوچک این کشور میلیون‌ها دلار درآمد داشته است.

تحقیقات نشان می‌دهد که این گربه در سال 2007  حدود 10 میلیون دلار درآمد نصیب یک ایستگاه قطار کرده و اقتصاد این شهر کوچک را به طور قابل ملاحظه‌ای تقویت کرده است.

وظیفه  گربه زیبا این است که روی تشکی کوچک که در این ایستگاه قرار دارد بنشیند و با مسافران عکس بگیرد.

گفتنی است که تا سال 2006 این ایستگاه قطار مسافران محدودی داشت اما از وقتی پای این گربه به ایستگاه باز شده، گردشگران هم برای دیدن این گربه به ایستگاه می‌آیند و آن را به یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر تبدیل کرده‌اند.

از سوی دیگر وسایلی که روی آنها عکس این گربه چاپ شده هم بازار خوبی در بین مردم پیدا کرده است.

کد خبر 65116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز