جمعه ۲۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

مادرید: علاقه وافر به تیراندازی سرانجام کار یک پیرمرد را به بیمارستان کشاند.

این مرد که در دوران جوانی به عنوان تک تیر‌انداز در  ارتش خدمت می‌کرد از همان دوران شیفته تیر‌اندازی شد و حتی پس از پایان سربازی هم در یک باشگاه تیراندازی ثبت نام کرد تا به این حرفه ادامه دهد. اما پس از چند سال این مرد دچار بیماری آرتروز شد و دیگر نتوانست تیراندازی کند. با این حال او همیشه عشق به تیراندازی را در دلش زنده نگه‌داشت تا اینکه در 66 سالگی بار دیگر در موقعیت تیراندازی قرار گرفت. او در مزرعه دوستش بار دیگر تفنگ در دست گرفت و قصد داشت آن را برای تیراندازی آماده کند که ناگهان یک تیر از آن شلیک شد و به زانویش اصابت کرد.

مادر سنگدل

کالیفرنیا: زنی که  دختر 12 ساله خودرا در معرض کتک خوردن قرار داد  توسط پلیس دستگیر شد. این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که این زن دخترش را مجبور کرد با یک نوجوان دیگر در پارک به زد و خورد بپردازد. البته هنوز مشخص نیست این مادر چرا دختر نوجوان خود را به دعوا کردن تشویق کرده است اما پلیس او را به دلیل نقض حقوق کودکان دستگیرکرد. شاهدان عینی می‌گویند این زن دخترش را به سمت دختر 12 ساله دیگری هل داده و با فریاد از او خواسته است تا فرد مقابل را تا جایی که می‌تواند کتک بزند. گفتنی است دختر این زن با توجه به جثه کوچکش از طرف دعوای خود یک مشت محکم خورده و در این زمان با انتقاد‌های شدید مادرش مواجه شده است. از سوی دیگر وقتی این زن می‌بیند دخترش در حال شکست خوردن است، خودش دست به کار شده و با کشیدن مو‌های نوجوانی که دخترش با او زد و خورد می‌کرده او را نقش بر زمین کرده است.

راننده عجول

مکزیکوسیتی: یک راننده عجول که از ایستادن یک آمبولانس جلوی خودرو‌اش کلافه شده بود، خودش دست به کار شد و این آمبولانس را حرکت داد. این مرد 48 ساله که از میهمانی بازمی‌گشت، عجله داشت که هرچه سریعتر به منزل برسد. اما از بخت بد او یکی از همسایگان ساختمانی که خودروی وی جلوی آن پارک شده بود، نیاز به اورژانس پیدا کرده بود و ماموران امداد هم چون جایی برای توقف آمبولانس پیدا نکرده بودند آن را جلوی خودروی این مرد پارک کردند. او که خیلی عجله داشت نگاهی به آمبولانس انداخت و مشاهده کرد که سوئیچ روی آن است. پس بدون فوت وقت پشت فرمان نشست و آن را روشن کرد. اما در همین حال پلیس سر رسید و او را به دلیل استفاده غیرمجاز از وسیله‌ای که برای نجات جان مردم است به زندان انداخت. البته این مرد قصد دارد هم از پلیس و هم از اورژانس شکایت کند.

پرداخت مالیات اضافه

ماساچوست: یک زن 88 ساله به تازگی دریافته است که بیش از نیم قرن مالیات زمینی را که به او تعلق نداشته پرداخت می‌کرده است. این زن می‌گوید شوهرش پیش از اینکه فوت کند یکی از زمین‌های کشاورزی‌اش را فروخته و پول آن را هزینه درمان بیماری‌اش کرده است. اما این زن از این موضوع اطلاعی نداشته و گمان می‌کرده که زمین همچنان متعلق به آنهاست. بنابراین هنگامی که قبض‌های مالیاتی برای این زمین را مشاهده می‌کرد، بدون کوچک‌ترین شکی آنها را پرداخت می‌کرد و این ماجرا بیش از 45 سال ادامه داشته است. اما این زن اخیرا به طور کاملا تصادفی خریدار این زمین را که یکی از دوستان شوهرش بوده ملاقات کرد و دریافت که زمین فروخته شده است.وی هم‌اکنون به دادگاه شکایت کرده و قصد دارد ضمن پس گرفتن مالیات‌ها، غرامت نیز بگیرد اما احتمالا موفق نخواهد شد.

کد خبر 65989

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز