یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

سئول: از این پس تنها سوپ جوجه را در منوی رستوران‌ها نمی‌بینید چراکه باغ‌وحش مرکزی سئول نیز این غذا را به فهرست غذا‌هایی که برای پاندا‌ها در نظرگرفته، افزوده است

متخصصان تغذیه در باغ وحش معتقدند که خوراندن سوپ جوجه به پاندا‌ها، استرس آنها را کاهش می‌دهد و به افزایش قوای بدنی آنها کمک می‌کند.

مقامات این باغ وحش می‌گویند روزانه گردشگران زیادی از باغ وحش بازدید می‌کنند که همگی آنها علاقه‌مندند با این پاندا‌های زیبا عکس بگیرند.

اما فلاش‌های مکرر دوربین‌های عکاسی و شلوغی و ازدحام، پاندا‌ها را عصبی می‌کند؛به همین دلیل از این پس پاندا‌ها 2 بار در ماه سوپ جوجه می‌خورند تا استرسشان کمتر شود.
سرقت خطرناک

نیویورک: مردی که قصد داشت با استفاده از یک فندک از تریلی حامل سوخت، بنزین سرقت کند توسط پلیس دستگیر شد.

این مرد در راه خانه بود که متوجه شد بنزین خودرو‌اش تمام شده است. این در حالی بود که فاصله وی تا پمپ‌بنزین خیلی زیاد بود. اما او ناگهان یک تریلی حامل سوخت را مشاهده کرد که در کنار جاده متوقف شده بود.

این مرد بلافاصله سراغ این تریلی رفت تا از آن سوخت بکشد اما هوا به اندازه‌ای تاریک بود که او نمی‌توانست دریچه مخزن را پیدا کند و به همین دلیل فندک خود را روشن کرد تا عملیات سرقت را بهتر پیش ببرد.

البته به محض باز‌ شدن دریچه مخزن، گاز بنزین جمع‌شده در تانکر بر اثر برخورد با شعله فندک آتش گرفت و یک انفجار کوچک رخ داد که موجب سوختگی دست این مرد شد. هرچند این مرد موفق به سرقت بنزین نشد اما توسط پلیس دستگیر شد.

مشاجره خونین زن و شوهر

فلوریدا:  زن و شوهری که بر سر یک موضوع پیش‌پا افتاده با یکدیگر مشاجره می‌کردند، سرانجام به بیمارستان منتقل شدند.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که این زوج از منزل یکی از دوستانشان بازگشتند و همسر این مرد از اظهارات دوست او حسابی کلافه بود. اما هرچه شوهرش از او خواست تا بنشیند  و در  این مورد گفت و گو کنند، این زن حاضر نشد و خود را داخل اتاق حبس کرد.

شوهر این زن که بسیار عصبانی بود یک هفت‌تیر از کمد بیرون آورد و تهدید کرد در صورتی که همسرش در را باز نکند، خود را خواهد کشت. اما همسرش همچنان به درخواست او بی‌توجه بود و در کمال ناباوری ناگهان صدای شلیک 2 تیر را شنید.

این زن زمانی که از  اتاق بیرون آمد با بدن خونین شوهرش مواجه شد. در همین حال شوهرش او را نیز با اسلحه تهدید کرد که ماموران پلیس سر رسیدند و از به بار آمدن فاجعه بزرگ‌تر جلوگیری کردند.

کارگر با وجدان

برلین: یک کارگر ساختمانی که به تازگی کار خود را از دست داده است در حال قدم زدن در پیاده‌رو، بسته‌ای حاوی 16 هزار یورو پول نقد و مقداری طلا و جواهرات پیدا کرد اما این بسته را به پلیس تحویل داد.

این مرد 56 ساله که سرپرستی فرزند معلولش را بر عهده دارد با کمک‌های دولتی که به
600 یورو در ماه می‌رسد زندگی خود را به سختی سپری می‌کند.

این مرد با وجدان به پلیس گفت: در حالی که خیلی ناامید بودم این بسته قهوه‌ای رنگ را که مانند هدیه‌ای از آسمان بود روی زمین پیدا کردم.

پس از بازکردن بسته برای چند ثانیه یک زندگی بی‌دغدغه و راحت برای خود و خانواده‌ام را تا آخر عمر تصور کردم اما بلافاصله به خودم آمدم و متوجه شدم آن چیزی که بیشتر برایم اهمیت دارد وجدان آسوده تا پایان عمر است.

این در حالی است که هنوز کسی ادعای مالکیت این بسته را مطرح نکرده و پلیس احتمال می‌دهد محتویات آن اموال مسروقه باشد

کد خبر 64990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز