سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

شیکاگو: قاضی دادگاه در رسیدگی به پرونده‌ای عجیب، رای به جدایی یک زوج داد.

در این حکم قاضی از دختر و پسری که به تازگی نامزد کرده و در انتظار برگزاری مراسم عروسی‌شان هستند، خواست 2 هفته همدیگر را نبینند. ماجرا از این قرار است که عروس 23 ساله پس از اینکه با مخالفت نامزدش برای رانندگی مواجه شد دست او را گاز گرفت. این عروس لجباز پشت فرمان خودروی نامزدش نشست و قصد داشت به شهر برود که شوهرآینده اش با او مخالفت کرد. عروس خانم هم پا را روی‌پدال گاز فشار داد و از روی پای نامزدش عبور کرد. اما ماجرا به اینجا ختم نشد و در حالی که نامزد او قصد داشت سوئیچ را از روی خودرو بردارد، دست او را با تمام قدرت گاز گرفت.

زندان به خاطر 7 دلار

فلوریدا: یک زن ماجراجو تصمیم گرفت به جای پرداخت صورتحساب 7 دلار و 45 سنتی رستوران، به زندان برود. گزارش پلیس حاکی از آن است که این زن 66 ساله یک ساندویچ و یک فنجان قهوه سفارش داد اما از پرداخت هزینه آن خودداری کرد. به دنبال ممانعت این زن از پرداخت صورتحساب، مدیر رستوران پلیس را در جریان قرار داد و ماموران پس از مواجهه با این زن از او خواستند این بهای ناچیز را بپردازد. اما او به دلیلی که هنوز هم مشخص نشده از این کار سر باز زد و در نهایت با پلیس همراه شد تا یک شب را در بازداشتگاه سپری کند. البته همسر این زن او را به قید وثیقه آزاد کرد اما در صورتی که جرم وی در دادگاه ثابت شود این احتمال وجود دارد که تا 60 روز زندانی شود و جریمه‌ 500‌دلاری پرداخت کند که چندین برابر پول غذایی است که نوش جان کرده و پول آن را نپرداخته است.

دستگیری با میگوی یخ‌زده

منهتن: مردی که چند بسته میگوی منجمد از یخچال فروشگاه سرقت و آنها را زیر لباس خود پنهان کرده بود با هوشیاری نگهبان فروشگاه به دام افتاد. این مرد 32 ساله به طوری که در دوربین‌های مخفی فروشگاه دیده نشود، چند بسته میگوی منجمد برداشت و پس از رفتن به سرویس بهداشتی، آنها را زیر لباس خود جاسازی کرد. اما هنگامی که قصد داشت از فروشگاه خارج شود با توجه به اینکه به گونه‌ای غیرعادی راه می‌رفت، مامور فروشگاه به او مشکوک شد و از این مرد خواست بایستد. وی که راهی برای فرار نداشت مجبور شد دستور مامور فروشگاه را اطاعت کند. او سپس با دست خودش میگو‌ها را از لباسش بیرون آورد و به نگهبان تحویل داد. هر چند این مرد دلیل کار خود را گرسنگی و فقر اعلام کرده  اما دادگاه برایش  جریمه‌ای 2 هزار و 600 دلاری در نظر گرفته است.

گرو گرفتن توپ فوتبال

اوهایو: پیرزن 89 ساله‌ای که از سر و صدای کودکانی که در خیابان مجاور خانه‌اش فوتبال بازی می‌کردند به ستوه آمده بود، توپ آنها را گرفت و دیگر پس نداد. این در حالی است که والدین این کودکان از دست پیرزن شکایت کرده‌اند و او به اتهام دزدی باید در دادگاه حاضر شود. پدر یکی از بچه‌ها که در فهرست شاکیان قرار دارد به خبرنگاران گفت: بچه‌ها در حال بازی بودند که توپ آنها به حیاط خانه این زن بداخلاق افتاد. اما او توپ آنها را به خانه برد و هرچه التماس کردند نتوانستند توپ را از او پس بگیرند. این در حالی است که پیرزن به تماس‌های مکرر والدین کودکان نیز پاسخ نداد و آنها که خیلی عصبانی شدند از دست این زن شکایت کردند. گفتنی است دادگاه او ماه آینده برگزار می‌شود و در صورت اثبات جرم، جریمه‌ای هزار دلاری و حتی حبس 6 ماهه در انتظارش خواهد بود.

کد خبر 66390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز