شنبه ۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

نیویورک: یک رستوران مشهور در آستانه 100 ساله شدن خود نه تنها سبک غذا‌هایش را بلکه قیمت آنها را نیز به یک قرن پیش بازگردانده است

قیمت غذا‌های این رستوران تنها به چند سنت می‌رسد که سکه‌های رایج در سال 1908 بوده است.

برای مثال قیمت خوراک مرغ این رستوران از 15  دلار به 75 سنت رسیده که بسیار تعجب‌بر انگیز است و موجب شده که مشتریان از سراسر شهر  به این رستوران بیایند.

گفتنی است، صاحب خوش ذوق این رستوران که آن را از پدربزرگش به ارث برده در طراحی دکور این رستوران هم تغییری ایجادنکرده  و همین نکته آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است.

سرقت در سرقت

واشنگتن: تصور کنید که به اتهام سرقت دستگیر شده‌اید و در حالی که ماموران پلیس از شما عکس گرفته‌اند تا آن را در پرونده قضائی‌تان ثبت کنند، همان عکس را سرقت می‌کنید. شاید خیلی عجیب باشد اما یک جوان 25 ساله این کار را انجام داده است.

این جوان به دلیل سرقت از یک فروشگاه دستگیر و روانه زندان شد. اما در حالی که ماموران از او عکس گرفته و این عکس را برای پیوست به پرونده، روی میز گذاشته بودند این سارق جوان به عکس خودش هم رحم نکرد و آن را سرقت کرد.

البته پس از چند ساعت پلیس متوجه این اقدام او شد و عکس را پس گرفت. این جوان در توجیه رفتارش به پلیس گفت: عکسم را سرقت کردم چون چهره‌ام در آن خوب نبود.

گفتنی است، سرقت عکس توسط این جوان سارق سر و صدای زیادی در اداره پلیس برپا کرد و موجب شد آنها حتی در مورد عکس‌هایی که از متهمان می‌گیرند دقت ویژه‌ای اعمال کنند.

همسرکشی به‌خاطر پنهان کاری

توکیو: پلیس می‌گوید اخیرا یک مرد 59 ساله را به اتهام کشتن همسر خود دستگیر کرده است.

به گفته شاهدان عینی، این مرد که شغلش رساندن روزنامه به دست مردم است با همسر خود بر سر یک بلیت بخت آزمایی مشاجره سختی داشت به نحوی که سر و صدای آنها همسایگان را کلافه کرده بود.

این مرد پس از دستگیری در دفاع از خود گفت که همسرش به او دروغ گفته است. وی ادامه داد: همسرم دور از چشم من این بلیت را خریداری کرده و موضوع برنده شدن را نیز از من مخفی کرده بود.

این متهم به قتل ادامه داد: در حالی که در کمد در جست‌وجوی لباس زمستانی بودم، بلیت بخت آزمایی را به نام همسرم مشاهده کردم و فهمیدم که او حدود یک میلیون پوند برنده شده است.

وی افزود: از اینکه این موضوع مهم از من مخفی شده بود به شدت عصبانی شده و با همسرم مشاجره سختی داشتم . البته او اتهام قتل را نپذیرفته است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دردسر اعتماد بیش از حد

ورشو: راننده‌ای که خودرویی مجهز به دستگاه موقعیت‌یاب جهانی خریداری کرده بود بر اثر اعتماد بیش از اندازه به آن در دریاچه سقوط کرد.

این مرد در حال رانندگی در جاده‌ای بود که تا یک سال پیش بسته بود اما به اندازه‌ای به دستگاه موقعیت یاب خودروی خود اعتماد داشت که به هیچ وجه به علائم راهنمایی و هشدار دهنده نصب شده در کنار جاده توجه نمی‌کرد.

این در حالی بود که تابلو‌های هشدار دهنده از به پایان رسیدن جاده خبر می‌دادند و این مرد همچنان بی‌توجه بود تا اینکه همراه با خودرو‌اش درون دریاچه سقوط کرد.

علاوه بر این، راننده 2 سرنشین دیگر هم در خودرو بودند که پس از سقوط در دریاچه آسیب جدی ندیدند و توانستند خود را به خشکی برسانند. البته این راننده قصد دارد از شرکت تولید کننده این دستگاه که موجب دردسر او شده است، شکایت کند.

کد خبر 66598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز