سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

بوردو: یک مسافر قطار در فرانسه به خاطر اینکه گوشی تلفن همراه خود را از دست ندهد، سلامتی‌اش را به خطر انداخت.

هنگامی که وی به  داخل سرویس بهداشتی یک قطار در حال حرکت رفت ناگهان گوشی تلفن همراه از جیبش بیرون و داخل لوله فاضلاب توالت قطار افتاد.

این مرد که به هیچ قیمتی نمی‌خواست این گوشی را از دست بدهد دستش را داخل لوله فاضلاب قطار کرد تا شاید آن را بیرون بیاورد اما بر اثر حرکت سریع قطار، دست وی در داخل پیچ لوله فاضلاب گیر کرد و هر چه تلاش کرد نتوانست آن را آزاد کند.

به هر حال وی با داد و فریاد مسئول قطار را خبر کرد تا او از ماموران آتش‌نشانی در مقصد کمک بگیرد. به هر حال پس از 2 ساعت، دست این مرد آزاد شد.

ابتکار رستوران

مادرید: بحران اقتصادی در اسپانیا باعث شده تا صاحب یکی از رستوران‌های این کشور دست به ابتکار جالبی بزند.

با توجه به اینکه پس از رکود اقتصادی، مردم این کشورکمتر به رستوران‌ها برای صرف غذا مراجعه می‌کنند به همین دلیل این رستوران برای جلب مشتری بیشتر اعلام کرد در روزهای غیر تعطیل ناهار یک یورویی به مشتریانش عرضه خواهد کرد.

در نخستین روز اجرای این ابتکار جالب صدها مشتری برای صرف غذا پشت در این رستوران صف کشیدند.

مشتریان این رستوران می‌توانند با پرداخت یک یورو، مرغ و برنج  یا ساندویچ همراه با سالاد کامل صرف کنند که نوشیدنی نیز به این غذاها اضافه خواهد شد.

جالب اینکه در مواقع عادی چنین غذایی در این رستوران 10 یورو هزینه در بر دارد. البته در روزهای شنبه و یکشنبه که روزهای تعطیل در کشور اسپانیا به شمار می‌آید مشتریان باید با پرداخت نرخ همیشگی، غذا سفارش بدهند.

اعتراض با تخلف

وین: راننده‌ای که بر اثر استفاده از نوشیدنی‌های الکلی در حالت عادی قرار نداشت و توسط پلیس دستگیر شده بود تصمیم گرفت با ادامه قانون شکنی به پلیس اعتراض کند.

این مرد 65 ساله  با سرعت سرسام‌آوری در بزرگراه رانندگی می‌کرد که پلیس او را متوقف کرد. پلیس پس از انجام آزمایش تنفسی، این راننده خلافکار را جریمه کرد و  به وی هشدار داد دیگر مرتکب این تخلف خطرناک نشود.

اما او که از جریمه سنگین خیلی عصبانی شده بود تصمیم گرفت این اقدام پلیس را با ادامه تخلفش جبران کند. این مرد شب بعد هم از نوشیدنی الکلی استفاده کرد و پشت فرمان نشست تا به اصطلاح با پلیس لجبازی کند.

اما او بار دیگر به دام ماموران افتاد و آنها پس از بررسی سابقه‌اش، گواهینامه‌اش را باطل کردند. با توجه به اینکه وی با این تخلف جان مردم را به خطر انداخته بود، احتمالا به چند ماه حبس محکوم خواهد شد.

اعمال خشونت با مرغ یخ زده

میشیگان: مردی که با چنگال، مادر خود را مورد ضرب و شتم قرار داده به حبس و پرداخت جریمه محکوم شد.

این جوان 23 ساله که با مادرش زندگی می‌کرد از سر کار به خانه بازگشت و از مادرش خواست برای او غذا درست کند. اما این زن به او گفت می‌تواند به رستوران غذا سفارش دهد.

این پسر جوان با شنیدن این جملات بسیار خشمگین شد و به وسیله چنگالی که در دست داشت، مادرش را مورد ضرب و شتم قرار داد.

در همین حین دوست این زن که قصد داشت به کمک او بیاید و آنها را از هم جدا کند نیز از ضربه‌های این پسر بی‌مبالات در امان نماند.

البته او تنها از چنگال به عنوان سلاح استفاده نکرد، بلکه به سراغ فریزر رفت و پس از باز کردن در آن همه محتویات منجمد فریزر از جمله مرغ‌های یخ‌زده را به سمت مادرش و دوست او پرتاب کرد.

این جوان به 4 سال زندان و پرداخت 2 هزار دلار جریمه محکوم شده است.

کد خبر 66941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز