دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

سیدنی: مقامات اداره پلیس از اقدام یک نوجوان 16 ساله به شدت متعجب شده‌اند.

این نوجوان که ظاهرا بی‌خانمان است و در وضعیت روانی ناهنجاری به سر می‌برد، مدت‌ها روی این طرح کار می‌کرد که ساده‌ترین راه دستگیر شدن توسط پلیس چیست.

این پسر نوجوان پس از مدتی به این نتیجه رسید که باید یک اقدام خلاف در اداره پلیس انجام دهد تا فورا دستگیر شود.

به همین دلیل تصمیم گرفت خود را با آخرین قدرتی که می‌تواند به شیشه در اداره پلیس بکوبد. او این کار را انجام داد و همانگونه که تصور می‌کرد بلافاصله دستگیر شد.

ماموران اداره پلیس که از این اقدام غافلگیر شده بودند در آغاز گمان کردند یک اقدام تروریستی در کار است اما پس از بازجویی از این نوجوان به اصل قضیه پی بردند.

تبلیغ دردسرساز برای پیتزا

ولینگتن: یکی از پیتزافروشی‌های مشهور در نیوزلند که برای تبلیغات خود از تصویر انیمیشن مقامات سلطنتی استفاده کرده بود ناچار شد این تبلیغ را حذف کند.

البته  مقاماتی که در این تبلیغ انیمیشن ایفای نقش می‌کردند، چند سال پیش از دنیا رفته بودند و به همین دلیل   این اقدام پیتزافروشی موجب جریحه‌دار شدن احساسات خانواده سلطنتی شد.

یکی از اعضای خانواده سلطنتی به خبرنگاران گفت: در این تبلیغ نه تنها از چهره انیمیشنی این افراد که فوت شده‌اند استفاده شده، بلکه نوع تبلیغ نیز بسیار مضحک و مسخره است و جنبه اطلاع رسانی آن بسیار ضعیف به نظر می‌رسد.

این در حالی است که این رستوران به استفاده از چهره مقامات مشهور برای تبلیغ پیتزا‌هایش معروف است. چندی پیش نیز این رستوران در بیلبورد‌های تبلیغاتی خود از چهره آدولف هیتلر استفاده کرد که انتقاد عمومی را به دنبال داشت.

قاچاقچیان بد شانس

نایروبی: خراب شدن خودروی قاچاقچیان در نزدیکی مقر پلیس موجب شد آنها به دام بیفتند. این قاچاقچیان نقشه ماهرانه‌ای را طراحی کردند و توانستند مواد مخدر را بدون کوچک‌ترین دردسری تا نزدیکی شهر مورد نظرشان انتقال دهند.

آنها حتی پست ایست و بازرسی پلیس را هم بدون هیچ دردسری پشت سر گذاشتند اما در حالی که از پیشرفت طرح خود راضی به نظر می‌رسیدند، ناگهان متوجه شدند خودروشان در حالی که هنوز در تیررس پلیس قرار دارند، خراب شده است.

آنها به ناچار از خودرو پیاده شده و سرگرم تعمیر آن شدند که ماموران برای کمک به آنها سر رسیدند.

قاچاقچیان به طرز شک برانگیزی با کمک پلیس مخالفت کردند و همین رفتار آنها موجب مشکوک شدن ماموران و بازرسی خودرو شد. پلیس در بازرسی این خودرو مقدار زیادی ماری‌جوآنا به ارزش 20 هزار دلارکشف کرد .

شهر اوباما در ژاپن

اوباما: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، ساکنان شهر اوباما در ژاپن به زندگی روزمره خود مشغولند.

این شهر 32 هزار نفر جمعیت دارد و ساکنان آن همگی از طرفداران باراک اوباما کاندیدای دمکرات ریاست جمهوری آمریکا هستند.

طبق نظرسنجی‌های اعلام شده توسط رسانه‌های ژاپن 73 درصد مردم ساکن این شهر اعلام کرده‌اند در صورتی که می‌توانستند در انتخابات آمریکا شرکت کنند به اوباما رای می‌دادند.

کارشناسان می‌گویند تشابه اسمی بین این شهر و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دلیل اصلی تمایل مردم این شهر به پیروزی اوباماست.

این در حالی است که تنها 7 درصد مردم شهر اعلام کرده‌اند که طرفدار پیروزی مک کین هستند.

ساکنان اوباما می‌گویند در صورتی که اوباما در انتخابات پیروز شود، حتما باید در برنامه سفر های خود سفر به اوباما را جای دهد.

کد خبر 67405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز