شنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۷
۰ نفر

ویسکونسین: در یک اتفاق نادر، زنی بر اثر اصابت یک گلوله یخ به سرش دچار ضربه مغزی شد.

این زن در خانه خود خواب بود که ناگهان جسم سفتی با سرش برخورد کرد. به گفته همسر این زن، این گلوله یخی بزرگ پس از برخورد با پشت‌بام، سقف را سوراخ کرده و یکراست به سر این زن اصابت کرده است.

این در حالی است که در آن روز آسمان کاملا صاف بوده و حتی یک قطره باران هم از آسمان پایین نمی‌آمده است.

برخی بر این باورند که این گلوله یخ از هواپیما یا چیزی شبیه آن که در آسمان در حال حرکت بوده جدا شده و پایین افتاده است. البته این زن 66 ساله خوش شانس زنده مانده است و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

مواد مخدر در کیک

مکزیکوسیتی: زنی که مدت‌ها پیش با یکی از دوستان خود دچار اختلاف شده بود، او را به خانه‌اش دعوت کرد و سعی داشت با خوراندن کیک به وی، او را مسموم کند.

این زن28 ساله به دوستش تلفن زد و گفت به خانه‌اش بیاید تا اختلافات را کنار گذاشته و دوستی جدیدی را شروع کنند.

او هم قبول کرد و وقتی به خانه دوستش رفت با اصرار بی دلیل او برای خوردن کیک توت‌فرنگی مواجه شد. این زن که به توت‌فرنگی حساسیت داشت از خوردن کیک خودداری کرد اما دوستش همچنان اصرار داشت و او سرانجام مقداری از کیک را خورد.

اما ناگهان از هوش رفت و به بیمارستان منتقل شد. این زن در ابتدا وانمود کرد که چون دوستش به توت‌فرنگی حساسیت داشته، مسموم شده اما نمونه‌برداری متخصصان نشان داد که این کیک آغشته به مواد مخدر بوده و به همین دلیل این زن جوان دستگیر شد.

اثاث کشی به خاطر مار

فلوریدا: پیدا شدن چند مار در یک آپارتمان تازه اجاره شده موجب شد که مستاجر آن به محل دیگری نقل مکان کند. این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که پیرزن ساکن این آپارتمان برای چندمین بار در خانه‌اش مار پیدا کرد.

این زن 72 ساله نخستین بار در ماه اول نقل مکان به این آپارتمان چند مار در آشپزخانه پیدا کرد اما ماموران آتش نشانی توانستند این مار‌ها را به دام بیندازند.

دفعه بعد به فاصله چند هفته مار‌ها به اتاق خواب این زن مسن حمله کردند و او آنقدر فریاد کشید که از حال رفت و همسایگانش پلیس را در جریان قرار دادند.

اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و این زن در حالی که با عصا در خانه راه می‌رفت از روی یک مارعبور کرد و این اتفاق به اندازه‌ای برای او چندش‌آور بود که تا چند روز به رختخواب افتاد.

اکنون وی از دست صاحبخانه‌اش به دادگاه شکایت کرده و قصد دارد با پس گرفتن اجاره این چند ماه به آپارتمان دیگری نقل مکان کند.

خانه نصف شده

کامبوج: یک زوج اهل کامبوج با نصف کردن خانه‌شان به ازدواج 18 ساله‌ خود پایان دادند. این زوج به دادگاه رفتند و  هر دو ادعای مالکیت خانه چوبی‌شان را مطرح کردند.

سرانجام قاضی دادگاه هم رای بر این داد که آنها این خانه را از وسط به 2نیم کنند. همسر این مرد به خبرنگاران گفت: خیلی عجیب است.

اما از آنجایی که شوهر سابقم خیلی لجباز بود و قانون هم می‌گوید همه اموال باید به طور مساوی بین زن و شوهر تقسیم شود، برای نصف کردن این خانه سر حرف خود ایستادم.

به گفته وی، این مرد به همراه دوستانش و با کمک چند اره این خانه چوبی را نصف کردند
و هم اکنون همسرش در نیم دیگر خانه زندگی می کند.

گفتنی است مقامات محلی برای حل اختلاف این زوج و جلوگیری از نصف شدن خانه‌شان خیلی تلاش کردند اما فایده‌ای نداشت. 

با توجه به اینکه خانه چوبی نصف شده چندان مقاوم نیست به نظر نمی‌رسد آنها بتوانند برای مدت طولانی در این خانه زندگی کنند.

کد خبر 65498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز