تست‌ها در هر اندازه و شکلی برای صبحانه یا شام سبک عالی‌اند. از ساندویچ تست آواکادو گرفته تا انواع تست با پنیر و گوشت و قارچ. تست قارچ ترکیبی از قارچ‌های خوش‌طعم گوشتی با پنیر آب شده است که یک رویه عالی برای ساندویچ است.

mushroom and cheese toastie - تست قارچ و پنیر - tost - gharch - panir

به گزارش همشهری آنلاین، این ساندویچ می‌تواند به تنهایی یک صبحانه باشد یا به همراه میوه به عنوان وعده صبحانه-ناهار میل شود یا کنار یک سالاد ساده یک شام آسان باشد.

مواد لازم برای تهیه تست قارچ و پنیر

یک قاشق غذاخوری کره

یک حبه سیر رنده شده  ( ۲ ترفند جالب و آسان برای پوست کندن سیر)

۲۰۰ گرم قارچ تازه خردشده

یک قاشق غذاخوری سس سویا

نمک و فلفل به میزان لازم

۴ تکه نان تست

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

یک‌سوم فنجان پنیر پارمسان رنده‌شده

۲ قاشق چای‌خوری جعفری خردشده تازه

دستور پخت تست قارچ و پنیر | غذایی ساده برای صبحانه و شام

طرز تهیه و دستور پخت تست قارچ و پنیر

۱- یک تابه بزرگ را روی حرارت متوسط بگذارید. وقتی داغ شد، کره را اضافه کنید و بگذارید آب شود. سیر را اضافه کنید و تفت دهید.

۲ - قارچ‌ها را اضافه کنید و برای ۵ دقیقه تفت دهید یا تا زمانی که قهوه‌ای و ترد شوند. بعد سس سویا را اضافه کنید و هم بزنید. برای یک تا ۲ دقیقه به پخت ادامه دهید. گاه‌به‌گاه آن را هم بزنید تا جایی که تقریبا آبش تبخیر شود. نمک و فلفل را اضافه کنید و حرارت را کم کنید.

۳- دو طرف نان تست‌ها را روغن زیتون بمالید. داخل سینی فر قرار دهید و برای ۲ تا ۳ دقیقه در فر بگذارید تا برشته شود. از فر بیرون بیاورید و طرف دیگر را هم به همین ترتیب تست کنید.

۴- پنیر پارمسان رنده شده را روی هر تکه از نان‌ها اضافه کنید و قارچ‌ها را روی آن بریزید، جعفری خردشده را روی آنها بپاشید و سرو کنید.

کد خبر 652353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تغذیه و آشپزی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha